کد خبر 1347276
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
برنامه مسابقات تکواندوی جام باشگاه‌های آسیا اعلام شد

رقابت‌های تکواندو قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا در دو گروه مردان و زنان، از فردا جمعه ۱۳ اسفند ماه به مدت دو روز در خانه تکواندو و به میزبانی کشورمان برگزار می‌شود

به گزارش مشرق، یازدهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا با برگزاری مبارزات گروه زنان از فردا جمعه ۱۳ اسفند ماه در خانه تکواندو و به میزبانی ایران برگزار خواهد شد.

مسابقات در بخش زنان با حضور ۷۰ تکواندو کار از ۸ کشورهای (افغانستان، هند، ایران، اردن، قزاقستان، پاکستان، پناهندگان و ازبکستان) و در بخش مردان با شرکت ۱۳۳ هوگوپوش از ۱۱ کشور (افغانستان، هند، ایران، عراق، اردن، قزاقستان، عمان، پاکستان، پناهندگان، امارات و ازبکستان) دراوزان هشتگانه پیگیری می‌شود.

برنامه اعلامی این رقابت‌ها از سوی کمیته مسابقات به شرح ذیل می‌باشد.

در گروه بانوان؛

ثبت نام تیم‌ها از امروز پنجشنبه ۱۲ اسفند ماه از ساعت ۹ صبح آغاز و تا ساعت ۱۳ ادامه خواهد داشت. جلسه هماهنگی داوران از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۱۸:۰۰ در دو بخش تئوری و عملی در هتل انقلاب برگزار می‌شود.

وزن‌کشی تمامی اوزان ساعت ۱۶ تا ۱۸ همین روز است و پس از آن ساعت ۱۹ تا ۲۰:۰۰ جلسه سرپرستان و مراسم قرعه‌کشی در خانه تکواندوانجام می‌شود.

مبارزات از فردا جمعه ۱۳ اسفند ماه از ساعت ۹ تا ۱۳ و پس از آن ساعت ۱۴ تا ۱۸ پیگیری خواهد شد؛ ساعت ۲۰ تا ۲۱ مراسم اهدای مدال برگزار می‌شود.

در گروه مردان؛

ثبت نام تیم‌ها فردا جمعه ۱۳ اسفند ماه از ساعت ۹ تا ۱۳ در خانه تکواندو انجام می‌گردد، جلسه هماهنگی داوران از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۱ در دو بخش تئوری و عملی در هتل انقلاب برگزار می‌گردد.

وزن کشی تمامی اوزان از ساعت ۱۶ تا ۱۸، جلسه سرپرستان و مراسم قرعه کشی ساعت ۱۹ تا ۲۰ در خانه تکواندو برگزار می‌شود

رقابت‌های جام یازدهم از شنبه ۱۴ اسفند ماه ساعت ۹ تا ۱۳ و پس از آن ساعت ۱۴ تا ۱۸ برگزار می‌گردد، ساعت ۲۰ تا ۲۱ مراسم اختتامیه و اهدای کاپ انجام می‌گردد.

مسابقات جام فجر ۲G است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب ۲۰، ۱۲ و ۷.۲۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.

 
منبع: فدراسیون تکواندو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس