کد خبر 1358700
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
صعود چشمگیر تکواندوکاران ایران در رنکینگ المپیکی

تکواندوکاران ایران در جدیدترین رنکینگ المپیکی، صعود چشمگیری داشتند.

به گزارش مشرق، براساس اعلام فدراسیون جهانی و با محاسبه امتیازات تورنمنت‌های بین المللی جام باشگاه‌های آسیا، جام فجر و جام ریاست فدراسیون جهانی، تکواندوکاران کشورمان در اوزان مختلف صعود داشتند.

در رده‌بندی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی و در گروه مردان، آرمین هادی‌پور نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم کشورمان با ۱۳۰/۵۵ امتیاز در رده هشتم باقی ماند. محمدصادق دهقانی رشد چشمگیری داشت و با کسب ۶۱.۴۰ امتیاز در جایگاه ۳۵ جهان ایستاد.

در وزن ۶۸- کیلوگرم، سروش احمدی با امتیازاتی که از رقابت‌های تهران کسب کرد، جمع امتیازات خود را به عدد ۶۰/‏۱۴۶‬ رساند و با چهار پله صعود نسبت به ماه قبل به رتبه هفتم صعود کرد. امیرمحمد بخشی نیز با ۸۶/‏۷۴ امتیاز به‬ رده بیست و ششم رفت.

میرهاشم حسینی در وزن ۸۰- کیلوگرم با ۵۰/‏۵۶‬ امتیاز و ۸۱ پله صعود به رده چهل و یکم رسید. علی اشکوریان نیز با ۸۴/‏۵۵‬ امتیاز هجده پله صعود کرد و به رده چهل و دوم رسید.

سجاد مردانی تکواندوکار وزن ۸۰+ کیلوگرم با ۸۵/‏۱۴۲ امتیاز و‬ چهار پله صعود تا رده نهم بالا آمد. علی احمدی با درخشش در مسابقات تهران ۵۱ پله صعود داشت و به رده سی و هشتم رسید.

در گروه زنان غزل سلطانی در وزن ۴۹- کیلوگرم با ۲۵/‏۷۱‬ امتیاز ۲۹ پله صعود کرد و در رده سی و سوم ایستاد. نگار اسماعیلی با ۲۰/‏۶۷‬ امتیاز و ۳۳ پله صعود به رده سی و هفتم و سعیده نصیری با ۰۵/‏۵۶‬ امتیاز و ۸۶ پله صعود به رده پنجاه و دوم راه یافت.

در وزن ۵۷- کیلوگرم ناهید کیانی با ۹۳/‏۱۰۱‬ امتیاز و ۳۳ پله صعود به رده نوزدهم صعود کرد. زهرا شیدایی با ۴۰/‏۶۸ امتیاز و‬ ۱۳ پله صعود به رده سی و هفتم رسید.

در وزن ۶۷- کیلوگرم ملیکا میرحسینی با ۴۰/‏۱۰۷ امتیاز ۱۳‬ پله صعود کرد و رده رده هفدهم قرار گرفت. کوثر اساسه با ۴۰/‏۶۴‬ امتیاز و ۴۳ پله صعود کرد و به رده سی و سوم رسید.

در وزن ۶۷+ کیلوگرم اکرم خدابنده ۹۳/‏۴۱ امتیاز و‬ ۳۶ پله صعود به رده چهل و چهارم صعود کرد و زهرا پوراسماعیل با ۰۵/‏۳۷‬ امتیاز و ۱۷ پله صعود در رده چهل و هشتم ایستاد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس