کد خبر 1347203
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
پیشنهاد وسوسه انگیز خارجی برای ستاره پرسپولیس/ سرخ ها نگران دومین جدایی خبرساز!

مهدی ترابی ستاره ملی پوش پرسپولیس یکی از بازیکنانی است که هنوز راضی نشده تا قراردادش با این تیم را تمدید کند.

به گزارش مشرق، شماره ۹ پرسپولیس در تابستان سال۹۹ با استناد به بندهای مالی خود توانست فسخ قرارداد کند. طبق بند گنجانده شده در قرارداد این هافبک ملی‌پوش اگر ۹۰ درصد مبلغ قرارداد او تا یک بازی قبل از پایان لیگ پرداخت نمی شد او حق فسخ داشت. با این حال باشگاه پرسپولیس ۸۰ درصد این قرارداد را پرداخت کرد، اما او به خاطر مبلغ باقی‌مانده توانست فسخ کند و به قطر برود.

هر چند مهدی ترابی نتوانست در قطر دوام بیاورد. او در العربی در چند نوبت مصدوم شد و باوجود گلزنی و عملکردی متوسط در العربی، نتوانست رضایت هواداران و مدیران باشگاه را جلب کند و درنهایت مجبور به جدایی شد. ترابی به پرسپولیس بازگشت و بار دیگر در این تیم احیا و به تیم ملی دعوت شد. پیش تر در خصوص شروط مالی مهدی ترابی برای تمدید و طلب قدیمی یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی این بازیکن نوشتیم.

حالا شنیده می شود یکی از دلایل دیگر عدم تمدید قرارداد توسط ستاره خط میانی پرسپولیس، پیشنهاداتی می تواند باشد که ازآنسوی مرزها رسیده است. این ستاره ملی پوش از پرتغال، بلژیک و یونان پیشنهاداتی دارد اما یک تیم متمول اماراتی نیز خواهان عقد قرارداد با او شده است.

پیشنهاد تیم اماراتی ظاهرا بسیار سنگین و وسوسه انگیز است طوری که شاید مهدی ترابی نتواند به آن " نه" بگوید! هرچند شماره ۹ پرسپولیس تجربه تلخی از بازی در حاشیه خلیج فارس و لیگ ستارگان قطر دارد اما امارات فرق می کند.

مهدی ترابی در تیم العربی قطر با بدشانسی نیز مواجه شده و مصدومیت عامل اصلی دیپورت او بود اما شماره ۹ پرسپولیس می تواند در امارات موفق تر ظاهر شود چرا که لیگ سبک تری است!

لیگ امارات به نوعی می توان گفت بهشت بازیکنان تکنیکی است و بعید نیست مهدی ترابی در پایان فصل جاری دوباره هوس بازی در حاشیه خلیج فارس بزند و این بار به جای قطر راهی دبی شود!

فراموش نباید کرد در حال حاضر دوست صمیمی مهدی ترابی یعنی احمد نوراللهی با قراردادی سنگین و مناسب در تیم شباب الاهلی بازی می کند و بعید نیست در آینده ای نزدیک شماره ۹ پرسپولیس نیز به همبازی سابق خودش ملحق شود!

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس