کد خبر 1347189
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
پیوس: «عبدی» روند خوبش را در پرسپولیس حفظ کند/ نمی‌شود «تمیروف» را زود قضاوت کرد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه نمی‌شود مهاجم ازبکستانی را از حالا قضاوت کرد، گفت: «مهدی عبدی» مهاجم خوبی است اما او باید همین روند را حفظ کرده و به گلزنی‌هایش ادامه دهد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر موفق شد با برتری برابر مس رفسنجان، باز هم اختلاف خود را با صدر جدول به عدد سه برساند. یکی از نکات ویژه این بازی روشن شدن مجدد موتور گلزنی مهدی عبدی بود. مهاجمی که دوبار در این دیدار برای سرخپوشان گلزنی کرد.

فرشاد پیوس در مورد برتری پرسپولیس در این مسابقه، روشن شدن موتور گلزنی مهدی عبدی و … صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

دوباره اختلاف با صدر جدول کمتر شد و به عدد سه رسید.

امتیازات باقی مانده در لیگ بسیار ضروری است و دیگر نباید در مسابقات امتیاز از دست داد. به ویژه در دیدارهای خانگی. بازیکنان هم این موضوع را می‌دانند و برای موفقیت تلاش می‌کنند.

بازی با مس رفسنجان را چطور دیدید؟

مس از تیم‌های خوب لیگ امسال است و تیمی است که فوتبال بازی می‌کند. هر دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند و در نهایت هم پرسپولیس با عملکرد بهتری که ارائه داد توانست سه امتیاز این دیدار را کسب کند.

یکی از اتفاقات این دیدار روشن شدن دوباره موتور گلزنی مهدی عبدی بود. عملکرد او را چطور دیدید؟

عبدی بازیکن جوان و آینده‌داری است. او باید این روند را حفظ کند چرا که او شم گلزنی خوبی دارد . عبدی نشان داده فرصت شناس است و باید در تمام مسابقات تشنه گلزنی باشد.

با توجه به شرایط فعلی، به‌نظر عبدی امید اول گلزنی پرسپولیس محسوب می‌شود.

عبدی تا الان گل‌های حساسی زده و نشان داده که می‌تواند از پس این کار بر بیاید. او باید تمرکز کند تا همین روند خوبش را حفظ کند.

جذب تمیروف را چطور دیدید؟

پرسپولیس به جذب یک مهاجم نیاز داشت و بازیکن ازبک هم جوان است. امیدوارم او بتواند در تیم موفق عمل کند.

اما او آمار خوب گلزنی نداشته است.

نباید از الان او را قضاوت کرد. پیش از این بازیکنان خارجی آمدند که کیفیت لازم را نداشتند با این حال امیدوار او بتواند در پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    1 0
    تیمورف !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس