‌مکزیک از تحریم ها علیه روسیه پیروی نمی کند

«آندرس مانوئل لوپز اوبرادور،» رئیس جمهور مکزیک تصمیمات اروپا برای مسدود کردن برخی رسانه‌های روسی را محکوم کرد و گفت مکزیک تصمیم ندارد که از تحریم‌ها علیه روسیه پیروی کند.

به گزارش مشرق به نقل از تاس، «آندرس مانوئل لوپز اوبرادور»، رئیس جمهور مکزیک ضمن اعلام مخالفت با تحریم‌های بین المللی علیه روسیه گفت که کشورش قصد ندارد تحریم‌های اقتصادی علیه روسیه در رابطه با بحران اوکراین را اعمال کند.

بیشتر بخوانید:

زمان خروج تسلیحات هسته‌ای از اروپا فرا رسیده است

سوءقصد به جان زلنسکی خنثی شد

رئیس جمهور مکزیک در یک نشست مطبوعاتی گفت: ما هیچ گونه مجازات اقتصادی را انجام نمی‌دهیم زیرا می‌خواهیم روابط خوبی با همه دولت‌های جهان داشته باشیم.

ببینید:

فیلم/ اقدام معنادار روسیه با اسرای اوکراین

عکس/ حمله‌های توپخانه‌ای در خارکیف

فیلم/ تاثیر تقابل اخیر روسیه و آمریکا بر مذاکرات ایران

فیلم/ خودروهای رزمی هوابرد روسیه در خرسون

این مقام ارشد مکزیک همچنین تصمیمات اروپا برای مسدود کردن برخی رسانه‌های روسی را محکوم کرد و گفت: «من با این واقعیت که رسانه‌های روسیه یا هر کشوری سانسور می‌شوند موافق نیستم.»

ارتش روسیه پنجشنبه گذشته به فرمان «ولادیمیر پوتین»؛ رئیس جمهور این کشور عملیات نظامی خود در سراسر اوکراین را آغاز کرد. این عملیات نظامی با واکنش اتحادیه اروپا و آمریکا و دیگر کشورهای غربی همراه شده و غرب مجموعه‌ای از تحریم‌های بی سابقه اقتصادی را علیه روسیه و بخش تجاری و سرمایه گذاری این کشور اعمال کرده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس