کد خبر 1346480
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
خروج آمریکا از برجام - نمایه

نماینده ادوار مجلس گفت: زمانی که در مورد برجام صرف شد بخشی از توان اقتصادی کشور را معطل طرف غربی نگه داشت، در حالی که باید در چارچوب قانون، استفاده بیشتری از ظرفیت های داخلی شود و این امر آسیب هایی را به کشور وارد کرد.

به گزارش مشرق، حمیدرضا فولادگر، نماینده ادوار مجلس، گفت: تجربه نشان داده که ظرفیت های اقتصاد داخلی را نباید به مذاکرات گره بزنیم چرا که باعث شرطی شدن اقتصاد می شود و ظرفیت داخل را معطل را مذاکرات نگه می دارد.

بیشتر بخوانید:

چگونه مجلس دست دولت را در برابر حریف پُر کرد؟

نماینده ادوار مجلس افزود: زمانی که در مورد برجام ، اینستکس و ... صرف شد بخشی از توان اقتصادی کشور را معطل طرف غربی نگه داشت در حالی که باید در چارچوب قانون استفاده بیشتری از ظرفیت های داخلی شود و این امر آسیب هایی را به کشور وارد کرد.

وی اضافه کرد: به موازات استفاده از توان داخل باید به مذاکرات هم پرداخت و ضمن تلاش برای رفع تحریم ها از حقوق ملت ایران دفاع کرد در عین حال نباید اجازه داد اقتصاد کشور شرطی شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    1 0
    مذاکره فرسایشی نباید بشود؛ نباید جوری باشد که طرف‌ها بخواهند همین طور مدام این مذاکره را کش بدهند که این برای کشور ضرر دارد. این جور نیست که آمریکا بخواهد مذاکره کند تا اینکه یک حرف حقی را قبول کند؛ نه، می‌خواهد مذاکره کند تا یک حرف باطلی را تحمیل کند. مطمئناً عدم توافق با شیطان بزرگ و سه بچه‌ی اروپائیش بزرگترین موفقیت در مذاکرات است. آن‌ها در پشت صحنه‌ی دیپلماسی، گرگ درنده و روباه حیله‌گر هستند. تجربه‌ی برجام در دولت قبل به ما نشان داد که اعتماد به غرب جواب نمی‌دهد، لذا ما به غربی‌ها هیچ اعتمادی نداریم و معتقدیم که به ما کمک نمی‌کنند و هر جا بتوانند ضربه می‌زنند. بهترین راه این است که بدون هیچ‌گونه توافقی، مذاکرات را تا بیستم فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای تعلیق کنیم؛ چنانچه تا آن تاریخ لغو تمام تحریم‌ها راستی‌آزمایی گردید، به مذاکرات برگردیم و در غیر این‌صورت در همان روز با اقتدار از برجام خارج شویم و بیش از این اقتصاد کشور را شرطی نکنیم. کار عمده خنثی کردن تحریمها از طریق ایجاد حرکت تولید داخلی و تحرک اقتصادی داخلی است.
  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    0 0
    دردنيايى كه علنا ميگويند يا بامايى يا برمايى نميتوان وسط نشست وگفت ما با هردوطرفبم انوقت از دود دوطرف كورميشوى ولى از اتش هيچكدام گرم نميشوى متاسفانه اين سياست نشدنى مدام پى گيرى ميشود
  • IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    0 0
    این شجره‌ی خبیثه‌ی برجام را که از روی زمین ناپاک و بی‌ثمر اعتماد به غرب برکنده شده و ثبات و قراری ندارد را بردارید و آن را بر سر آمریکا و سه نوچه‌ی اروپائی‌‌ و افسادطلبان بکوبید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس