کد خبر 1346374
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
مجیدی، یک بازی تا رکورد قلعه‌نویی/ همه چیز در دست ژنرال!

فرهاد مجیدی تنها یک بازی تا رکورد شکست‌ناپذیری امیر قلعه‌نویی با سپاهان در فصل ۹۰-۸۹ فاصله دارد.

به گزارش مشرق، در جریان هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم نساجی و استقلال دیروز (دوشنبه)، در ورزشگاه امام رضا به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل پایان یافت.

با این نتیجه استقلال با ۴۸ امتیاز در جایگاه اول جدول باقی ماند و نساجی مازندران با ۲۳ امتیاز در رده دهم جدول ایستاد.

استقلال از ابتدای فصل تا به کنون، تنها تیم بدون باخت رقابت‌های لیگ برتر است و با ۲۰ بازی بدون باخت و کسب ۴۸ امتیاز موفق شده است در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر حضور داشته باشد.

استقلال با این روند نتیجه‌گیری موفق شده رکوردهای مختلفی را جابجا کند و حتی یکی از  بهترین نتیجه‌گیری خود را در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر تا اینجای کار به دست بیاورد.

با این حال، یکی از رکوردهایی که همچنان مجیدی و شاگردانش به دنبال آن هستند، رکورد شکست ناپذیری در طول یک فصل است که بهترین عملکرد را در این زمینه، سپاهان امیر قلعه‌نویی در لیگ دهم داشته است.

نگاهی به ادوار گذشته رقابت‌های گذشته لیگ برتر، نشان می‌دهد که بهترین آمار شکست ناپذیری در یک فصل متعلق به سپاهان امیر قلعه‌نویی است. زردپوشان اصفهانی در فصل ۹۰-۸۹ از هفته هشتم تا هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر، بازی‌های خود را بدون باخت سپری کردند که این روند باعث شد تا این تیم ۲۱ بازی بدون باخت را در کارنامه خود ثبت کند.

با این حال مجیدی در یک قدمی این رکورد قرار دارد و نکته جالب این مساله، دیدار استقلال و گل‌گهر و تقابل فرهاد مجیدی و امیر قلعه‌نویی در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر است. قلعه‌نویی در این بازی به نوعی می‌تواند رکورد را تقدیم استقلال مجیدی کند و در کنار یکدیگر به عنوان شکست‌ ناپذیرترین تیم‌های لیگ‌برتری در طول تاریخ این مسابقات قلمداد شوند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس