آمادگی ایران برای توسعه همکاری دفاعی و نظامی با کشورهای اسلامی

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان در پیامی به مناسبت عید مبعث از آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای توسعه همکاری دفاعی و نظامی با کشورهای اسلامی خبر داد.

به گزارش مشرق، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پیام‌هایی جداگانه عید سعید مبعث را به مقامات ارشد نظامی کشورهای اسلامی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّکَ الَّذِی خَلَقَ

با سلام و احترام؛

بیست و هفتم رجب المرجب سالروز نزول خلعت نبوی بر دوش مبارک پیامبر عظیم‌الشأن اسلام حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه وآله وسلم می‌باشد. روز مبعث، روز تکوین آیه‌های رسالت، روز تجلی رحمت الهی، عید آغاز دین مبین اسلام بر جناب‌عالی، خانواده محترم و همکارانتان در نیروهای مسلح آن کشور، مبارک و گرامی باد.

امیدوارم با پیروی از راه نورانی و تعالیم انسان‌ساز قرآن و آموزه‌های پیامبر گرامی اسلام بیش از پیش با همدلی، وحدت، اخوت، عزت و سربلندی میان کشورهای اسلامی شاهد صلح، مهرورزی، دوستی و تمام ارزش‌هایی که جهان امروز به آن نیاز دارد، باشیم.

فرصت را غنیمت شمرده و با آرزوی سلامتی و توفیق برای جناب‌عالی، آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را برای توسعه همکاری دفاعی و نظامی فی‌مابین اعلام می‌نمایم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کارشناس IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    1 1
    اسلامیش رو خوب اومدی
    • محمد IR ۰۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      0 1
      اگر می‌گفت غربی خوشت میامد
    • کارشناس IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      2 0
      خودشون رو برا عراق و سوریه کشتند و در نهایت انداختنشون بیرون
  • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    2 0
    اگر منظور از کشورهای اسلامی شیخ نشین های کوچک عربی است که شیخ نشین های عربی منطقه سالهاست در آغوش رژیم صهیونیستی اسرائیل هستند خصوصا" در چند سال اخیر این روابط عاشقانه را با جوعودها اشغالگر قدس آشکارا و علنی کردند .. و فعلا" در ماه عسل بسر می‌برند ..!
  • سس IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    0 0
    میشه بفرمایید با سیاست هایی که در پیش گرفتید با کدوم کشور اسلامی رابطه دوستانه دارید
    • خلیج پارس iran IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      0 0
      سیاست کلی ایران عالی و صحیح و مقتدرانه و کانلا" به جاست، متاسفانه کشورک های کتازه تاسیس و کوچک عربی ، شیخ نشین های عربی چند دهه پیش به آغوش صهیونیسم جهانی و رژیم صهیونیستی اسرائیل خزیدن با جوعودها پیوند عاشقانه بر قرار کردند گاوهای شیرده ..!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس