کد خبر 1346089
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶
کامبک گل‌گهر با درخشش صادقی/ منصوریان بازهم در کرمان باخت

تیم فوتبال گل‌گهر با درخشش سعید صادقی از سد میهمان خود صنعت نفت گذشت تا به دهمین هفته بدون باخت خود برسد.

به گزارش مشرق، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه امروز(دوشنبه) در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میزبان با نتیجه ۲ بر یک بر حریف خوزستانی خود غلبه کرد.

۴۵ دقیقه نخست این بازی فوق‌العاده جذاب بود. ابتدا صنعت نفت آبادان در دقیقه ۲۷ توسط طالب ریکانی کاپیتان آماده‌ خود به گل رسید. ریکانی زننده هر چهار گل اخیر صنعت نفت در پنج هفته گذشته بوده است.

چهار دقیقه بعد همکاری خوب قاسمی‌نژاد و کی‌روش استنلی باعث شد تا سعید صادقی در دهانه دروازه به توپ برسد و تیمش را به بازی برگرداند. همین هافبک جوان در نیمه دوم زننده گلی زیبا بود. او پس از عبور از سد یک بازیکن از زاویه بسته با شوتی غیر قابل مهار و به کمک تیر دروازه، فرزین گروسیان را برای دومین بار تسلیم کرد تا سیرجانی‌ها در دقیقه ۵۰ به گل برتری دست یابند.

شاگردان علیرضا منصوریان بعد از چهار برد و ۲ تساوی، باختند تا تعداد شکست‌هایشان در این فصل به عدد هفت برسد. جالب است که پیش از این آخرین شکست نفتی‌ها در لیگ برتر بازهم در استان کرمان و مقابل مس رفسنجان رقم خورده بود. آنها حالا با همان ۲۷ امتیاز در جایگاه هشتم ایستاده‌اند.

در سوی مقابل امیر قلعه‌نویی دهمین هفته بدون باخت را پشت سر گذاشت. تیم او در این مدت پنج برد و پنج تساوی را به دست آورده و حالا با ۳۲ امتیاز در رده پنجم قرار دارد.

طالب ریکانی در دقیقه ۹۳ به دلیل انجام خطای غیر ورزشی روی سعید صادقی به صورت مستقیم از زمین اخراج شد تا بازی بعدی تیمش مقابل پرسپولیس را از دست بدهد.

ترکیب گل‌گهر

محمدحسین اکبر منادی، علیرضا آرتا، مسیح زاهدی، میلاد زکی پور، بهنام برزای، علیرضا علیزاده، امین پورعلی، سعید صادقی، رضا شکاری، امین قاسمی‌نژاد، کی‌روش استنلی

ترکیب صنعت نفت

فرزین گروسیان، امید خالدی، محمد طیبی، میثم تهیدست، سیدفاخر تهامی، محمود مطلق‌زاده، مهدی حنفی، حسن بیت سعید، عباس بوعذار، طالب ریکانی، شروین بزرگ

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس