کد خبر 134555
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۰

عزت‌الله انتظامی که امیدوار است خانه‌-موزه انتظامی به محلی فرهنگی شود، گفت: پیشنهادهای زیادی برای بازی داشته‌ام، اما سناریوها خیلی سطحی و ضعیف هستند و آدم خجالت می‌کشد در فیلم‌های این سناریو‌ها بازی کند.

به گزارش مشرق به نقل از فارس،‌ خبر تبدیل منزل مسکونی «عزت‌‌الله انتظامی» به خانه-موزه در ماه‌های پایانی سال گذشته روی خروجی بسیاری از رسانه‌ها قرار گرفت.

پس از گذشت بیش از 5 ماه از انتشار این خبر، برای اطلاع از آخرین شرایط محیا شدن این خانه‌-موزه به سراغ آقای بازیگر رفتیم تا تازه‌ترین خبرهای خانه-موزه انتظامی را از صاحبخانه آن جویا شویم. خواندن گفت‌وگوی ما با عزت‌الله انتظامی خالی از لطف نیست:  

بیش از 5 ماه برای مرمت داخلی خانه وقت لازم است

وی درباره آخرین وضعیت این خانه -موزه گفت: این مکان قرار است تبدیل به بنیاد فرهنگی - هنری و موزه «عزت‌الله انتظامی» شود، البته هنوز‌ 5 تا 6 ماه دیگر وقت لازم است تا مرمت و ساخت و ساز داخلی تمام شود.

وی ادامه داد: زیر‌بنای ساختمان تغییری ‌نمی‌کند، اما ممکن است سالن کوچکی در طبقه بالای آن ساخته شود و اتاق‌هایی برای مطالعه طراحی شود. البته تصمیمات نهایی در این مورد پس از اتمام مرمت بنا انجام خواهد شد.

قرار نیست خانه-‌موزه انتظامی یک آموزشگاه بازیگری باشد
 
انتظامی در ادامه توضیح داد: پس از تمام شدن مرمت و ساخت و سازهای داخلی، وسایل خانه که هم‌اکنون به صورت امانت در خانه هنرمندان است به ساختمان منتقل می‌شود و دست‌اندرکاران و دوستان صاحب‌نظر در چیدمان خانه کمک خواهند کرد.

این پیشکسوت تئاتر، ‌سینما و تلویزیون تأکید کرد: خانه موزه عزت‌الله انتظامی قرار نیست یک کلاس هنرپیشگی باشد که مثلا هزینه‌ای از هنرجویان بازیگری بگیرد، بلکه امیدوارم این خانه باعث شود محل فرهنگی در منطقه شمیران ایجاد شده و افراد استفاده بهینه از این خانه موزه ببرند.

این روزها سناریوهای خوبی به دستم نمی‌رسد

عزت‌الله انتظامی در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهاد بازی جدیدی داشته‌اید یا خیر، گفت: پیشنهادهای زیادی داشته‌ام، اما سناریوها خیلی سطحی و ضعیف هستند و آدم خجالت می‌کشد که در آن‌ها بازی کند. من در تمام طول عمرم ‌در چنین سناریوهایی بازی نکرده‌‌ام، از این به بعد هم بازی نمی‌کنم.

وی در پایان گفت: البته اگر سناریوی خوبی به دستم برسد و از نقشش خوشم بیاید، ممکن است وارد مذاکره برای بازی شوم، اما فکر نمی‌کنم این روزها سناریوی خوبی به دستم برسد که از آن خوشم بیاید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس