کد خبر 1333380
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۶
 کاهش ارزش بازار رمزارزها

بازار رمز ارزها در ۲ هفته اخیر، افت و خیز بسیاری را تجربه کرده است. این مساله باعث شد ارزش بازار رمزارزها که از ۲ هزار میلیارد دلار عبور کرده بود، اکنون به یک هزار و ۶۷۶ میلیارد دلار کاهش یابد.

به گزارش مشرق، نوسانات بازار رمزارزها همچنان ادامه دارد و امروز نیمی از ارز صدرنشین بازار رمز ارزها با افزایش و نیمی دیگر با افت قیمت مواجه شدند.

بر اساس رصد بازار رمز ارزها (coinmarketcap.com) در ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه امروز، بهای بیت‌کوین با افزایش حدود یک درصدی نسبت به روز گذشته به نرخ ۳۷ هزار و ۹۷۰ دلار معامله شد. این ارز قدیمی و تاثیرگذار بازار رمزارزها در هفته‌ای که گذشت افزایش ۶ درصدی قیمت را تجربه کرده است.

بر اساس آخرین آمار، تعداد ارزهای دیجیتال جهان اکنون به ۱۷ هزار و ۲۰۵ رمز ارز رسیده است.

اکنون سهم دامیننس (Dominance) بیت‌کوین به ۴۱.۶ درصد رسیده و تسلط اتریوم در این بازار نیز ۱۷.۴ درصد است. ارزش این بازار اکنون از یک هزار و ۶۷۶ میلیارد دلار عبور کرده، این در حالی است که حدود ۲ هفته قبل، ارزش این بازار ۲ هزار میلیارد دلار را نیز پشت سر گذاشته بود.

ارزش بازار بیت‌کوین (Bitcoin) امروز به ۷۱۹ میلیارد و ۳۱۵ میلیون دلار و ارزش بازار اتریوم نیز به ۳۱۱ میلیارد و ۳۷۰ دلار رسیده است.

رشد قیمت بیت‌کوین و اتریوم

نرخ بیت‌کوین مانند روز گذشته در کانال ۳۷ هزار دلار بود و به قیمت ۳۷ هزار و ۹۷۰ دلار در بازار معامله شد. قیمت اتریوم نیز امروز به ۲ هزار و ۶۰۸ دلار رسیده است.

در بازار امروز، تتر (Tether) یک دلار، یو اس دی کوین (USD Coin) یک دلار، بی. ان. بی (BNB)  ۳۸۴ دلار و ۷۱ سنت، سولانا(Solana)  ۹۵ دلار و ۴۹ سنت، کاردانو (Cardano) یک دلار و ۶ سنت، ریپل (XRP)  ۶۱ سنت، ترا  (Terra) ۴۹ دلار و ۶۹ سنت و دوج‌کوین (Dogecin) با قیمت ۱۴ سنت معامله شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس