بانک مرکزی نمایه

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به درآمد ۱۰۳ هزار میلیارد تومانی یک بانک خصوصی از طریق خرید و فروش ارز، گفت: تبعات امنیتی و اقتصادی حضور یک مدیرعامل لندن نشین برای نظام پولی بسیار زیاد است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، درخصوص تخلفات مدیرعامل یک بانک خصوصی و فعالیت این فرد دوتابعیتی در مناصب حساس و دسترسی به اطلاعات پولی و بانکی کشور، اظهار داشت: یک بانک خصوصی «مال‌ساز» ۱۰۳ هزار میلیارد تومان از محل خرید و فروش ارز در بازار به جیب زده و باعث گرانی ارز در جامعه شده است.

بیشتر بخوانید:

تعیین تکلیف هفت میلیون کارتخوان بانکی

وی افزود: این در حالی است که مردم در شرایط فعلی سختی‌های زیادی از تضعیف معیشت تحمل می‌کنند. با درآمدی که این بانک به دست آورده هر آنچه ارز و سکه در بازار باشد را می‌توانند بخرند و بفروشند و قیمت‌سازی کنند؛ مسئولین این بانک تلاش می‌کنند تا سیاست‌های نظام پولی و بانکی کشور را به هم بریزند.

عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به دوتابعیتی بودن مدیرعامل این بانک تصریح کرد:  تبعات امنیتی و اقتصادی حضور یک مدیرعامل لندن نشین برای نظام پولی و بانکی بسیار زیاد است؛ اقدامات این بانک شبیه اقدامات شرکت کروز است که دست به قاچاق‌های عجیب و غریبی زده و مورد حمایت دولت سابق بوده است و امروز شاهد مطرح شدن موارد قابل تأملی در دادگاه مدیران این شرکت هستیم..

سلیمی گفت: به نظر می‌رسد برخی اصلاح‌طلبان حاضر در بخش‌های اقتصادی کشور به دنبال چاه کندن بر سر راه مردم هستند و هرجایی که بتوانند کلنگ می‌زنند؛ این در حالی است که این فرد لندن‌نشین اسپانسر انتخاباتی یکی از سیاسیون دولت سابق بوده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    2 0
    عناصرمعلوم الحال ومشکوک درهر رده وجایگاه ودستگاهی بایدپاکسازی شده ورفع آلودگی کامل انجام شود،مماشات وسوءاستفاده ازرافت اسلامی وتعارف مملکت راگرفتارکرده است!سواحل بافرمان قاطع وبدون تعارف وبا لودر آزادشد!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس