کد خبر 1345444
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
آرم ارتش

نمایشگاه ذوالفقار ولایت با هدف نمایش دستاوردهای سربازان نخبه ارتش افتتاح شد.

به گزارش مشرق، آیین رونمایی از نمایشگاه نخبگان «ذوالفقار علمی ولایت» که دستاوردهای نخبگان وظیفه ارتش است، امروز (شنبه) در مرکز تحقیقات ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

امیر نصراللهی معاون علوم، تحقیقات و فناوری ارتش در این مراسم با اشاره به نقش نخبگان در مسیر تاریخی ایجاد تمدن نوین اسلامی اظهار داشت: نخبگان در این مسیر رسالتی مهم و تاریخی برعهده دارند و ما نیز وظیفه داریم با ایجاد ساختارهای مناسب، شرایط بهره‌مندی از توانایی نخبگان و نگهداشت آن‌ها را اجرایی کنیم.

وی با تأکید بر ضرورت و اهمیت بکارگیری نخبگان و استعدادهای برتر در ارتش اظهار داشت: در این عرصه تلاش شده که به نحو شایسته‌ای با نخبگان علمی و استعدادهای برتر برخورد شود که در شأن ارتش انقلابی و مردم محور باشد.

امیر نصراللهی افزود: در سال جاری تعدادی از نخبگان، استعدادهای برتر و همکاران تحقیقاتی در ارتش جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته شده‌اند که بیشتر آن‌ها در حوزه‌های صنعتی، نظری، پزشکی و هنر دستاوردهای بزرگی به دست آورده‌اند. بخشی از دستاوردهای آن‌ها را می‌توان در این نمایشگاه مشاهده کرد.

معاون علوم، تحقیقات و فناوری ارتش، «نمایش توانمندی‌های نخبگان وظیفه»، «اثبات کارایی طرح‌های اجرا شده توسط نخبگان»، «شناسایی ظرفیت‌های نخبگان برای پروژه‌های آتی» و «تبادل اطلاعات بین رده‌های تحقیقاتی به منظور هم افزایی با یکدیگر» از اهداف این نمایشگاه است.

حجت‌الاسلام محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش، سردار سرتیپ پاسدار مهدی‌نژاد معاون علوم، تحقیقات و فناوری ستاد کل نیروهای مسلح، امیر سرتیپ آراسته رئیس هیئت معارف جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش و جمعی از فرماندهان و مسئولان عالی‌رتبه ارتش و نخبگان نیز در این مراسم حضور داشتند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس