نظر سازمان خصوصی‌سازی در مورد ساختمان استقلال و پرسپولیس

رئیس سازمان خصوصی سازی درمورد ساختمان های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: ابهام هست یعنی اینکه ثبت وقایع مالی به درستی صورت نگرفته است.

به گزارش مشرق، حسین قربان زاده در جلسه پیشکسوتان و مدیران باشگاه در مورد خصوصی سازی و رقم ارزش ساختمان باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: ابهام هست یعنی اینکه ثبت وقایع مالی به درستی صورت نگرفته است در مورد وضعیت باشگاه استقلال هم همین شرایط هست. هر دو باشگاه این وضعیت را دارند. بخشی از در واقع تراکنش هایی که در قالب تراکنش‌های بانکی صورت می‌گرفت و رسیدش ثبت می شد در دفاتر در در دو باشگاه  مواردی هست که حسابرسی  ذکر کرده است. خوبی اش این است که مردم می‌توانند به سایت سازمان خصوصی سازی مراجعه کنند و فضای مجازی هم منتشر شده است. ریز جزئیات طبقه بندی دارایی‌ها و ریز بدهی‌ها و  ریز بندهای حسابرسی که حسابرس اظهار نظر کرده در آنجا هست.

وی افزود: در مورد  استقلال موضوع یک میلیون و ۳۵۰ هزار یورو طلب استراماچونی،   طلب پادوانی، طلب شیخ دیاباته  در مورد طلب میلیچ بندهای حسابرسی گفته شده باید احکام قطعی صادر شود و اگر احکام قطعی صادر شود باید لحاظ شود برای همین است ذخیره گرفته برای پیش بینی این بدهی‌ها ولی من اعلام می‌کنم این روند شفافیت آغاز شفافیت واصلاح مدیریت دو باشگاه است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس