دستگیری نمایه بازداشت نمایه

دادستان عمومی و انقلاب قم از دستگیری فرد مدعی اعمال نفوذ در پرونده‌های قضایی در استان بود خبر داد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام و المسلمین غریب از دستگیری فرد مدعی اعمال نفوذ در پرونده‌های قضایی در استان بود خبر داد و اظهار کرد: متهم با غصب عنوان قاضی و بازپرس دادگستری و ادعای واهی آشنایی با مقامات دادستانی و قضایی استان از ۱۲ نفر برای کارسازی و پیشبرد پرونده‌های قضایی مبالغی را دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید:

دادستان قزوین: ضارب روحانی قزوینی بازداشت شد

دادستان عمومی و انقلاب قم با اشاره به دستگیری و شناسایی مالباختگان از سوی حفاظت و اطلاعات دادگستری استان قم و پیگیری‌های شعبه ۴ بازپرسی قم گفت: این متهم با جعل عنوان بازپرس و قاضی شعبه و کارمند دستگاه قضایی و با معرفی خود در پوشش فردی ذی نفوذ در دستگاه قضایی و آشنایی و نسبت خویشاوندی با مسئولان قضایی، وعده حل پرونده‌های قضایی، رفع آثار غیبت زندانیان از سیستم زندان و یا وعده استخدام در دادگستری را می‌داد.

وی متهم را فاقد هرگونه نفوذ و ارتباط با مسئولان و کارکنان دادگستری استان دانست و افزود: تمامی ادعاهای این متهم برای اعتمادسازی و فریب صاحبان پرونده‌های قضایی مطرح شده است.

دادستان قم با تأکید بر اینکه مراجعان دستگاه قضایی پرونده‌های خود را فقط از مسیرهای قانونی پیگیری کنند و از اعتماد به افراد مدعی نفوذ جداً پرهیز کنند به شهروندان توصیه کرد: در مواجهه با هر گونه موارد مشکوک و انجام امور از راه‌های غیرقانونی، مراتب را سریعاً به حفاظت و اطلاعات دادگستری استان گزارش دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    0 0
    درود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس