کد خبر 1340477
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸
ماجرای رد رشوه ۵ میلیارد ریالی توسط قاضی پاک‌دست

رییس کل دادگستری استان کرمان از رد رشوه ۵ میلیارد ریالی(۴۲ سکه تمام بهار آزادی) توسط قاضی پاک دست سیرجانی خبر داد

به گزارش مشرق، رییس کل دادگستری استان کرمان از رد رشوه ۵ میلیارد ریالی(۴۲ سکه تمام بهار آزادی) توسط قاضی پاک دست سیرجانی خبر داد و گفت: در این رابطه فرد رشوه دهنده نیز دستگیر شده و جهت بررسی زوایای موضوع، تحت قرار بازداشت موقت به سر می برد.

یدالله موحد در تشریح این خبر بیان کرد: با ارجاع پرونده ای با عناوین اتهامی انتقال مال غیر( ۲۵ درصد از عایدات معدن سنگ آهن)، خیانت در امانت، تحصیل مال از طریق نامشروع و تبانی برای بردن مال غیر به دادسرای سیرجان و عدم نتیجه بخشی تلاش های برخی افراد به منظور جلوگیری از تکمیل مراحل رسیدگی به این پرونده،   مراتب در شعبه ۱۰۱ مورد رسیدگی قانونی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در حین رسیدگی به این پرونده، فردی با مراجعه به شعبه و اعلام حضور خود از طرف متهمان پرونده، قصد داشت با اعمال نفوذ و دادن رشوه ۵ میلیارد ریالی به دادرس مربوطه، مسیر پرونده را منحرف سازد.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان ادامه داد: در این رابطه، قاضی مربوطه ضمن اعلام مراتب به حفاظت و اطلاعات دادگستری و سپس با استقرار تیم عملیات حفاظت و اطلاعات دادگستری استان کرمان فرد رشوه دهنده دستگیر شد و در حال حاضر جهت بررسی زوایای موضوع، تحت قرار بازداشت موقت به سر می برد.

موحد، وجود قضات پاک دست را از سرمایه های عظیم دستگاه قضایی دانست و تاکید کرد: قضات و کارکنان خدوم، انقلابی و جهادی مایه افتخار دستگاه قضایی است.

وی اظهارداشت: قضات و کارکنان دستگاه قضایی در کمال سلامت و ایثارگرانه خدمات قضایی را به مردم شریف استان ارائه می کنند و انتظار می رود که مردم نیز این خدمتگزاران خود را بشناسند و دستگاه قضایی استان هم باید قدردان این تلاشگران باشد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    3 0
    با احترام به این قاضی و همکاران درست کردار ایشان. به نظر میرسد رفتارهای درست که وظیفه افراد و کارکنان دولت است آن چنان گرانبها شده است که ذکر آن انسان را به وجد می آورد. انتظار میرود با تغییرات ساختار آحاد جامعه به مسئولیتهای خود آشنا و عمل نمایند.
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    1 0
    عالی
  • IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    0 0
    با پانصد میلیون تومن یه خونه کوچیک تو همون شهر هم نمیشه خرید . پونصد تومن هم پوله؟
  • علی ارومیه IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    2 0
    درود بر شرفت که حق را ناحق نکردید،شیرمادر نون پدر حلالت
  • مجید ختایی IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    0 0
    ضمن تقدیر و تشکر فراوان از عمل قاضی پاکدست و نیروهای برخورد کننده انتظار میرود با کارشناسان خاطی دادگستری نیز بر خورد قاطع صورت گیرد اگر اراده برخورد باشد بنده اماده هستم اطلاعاتی عرضه نمایم
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    0 0
    خداکنه همه جا این طور عمل کنند بیایید نیشابور .شهرفیروزه .حق خیلیها رو پایمال کردند نمونه بارزش چندسال پیش بانک کشاورزی فیروزه به خاطر عدم پرداخت اقساط ملک میلیاردی رو در یک مزایده به فروش رسانید بدهی بانک خیلی کمتر از اون ملک بود باهمکاری شهرداری فیروزه ونفوذ بعضی آدمها در دستگاه قضایی ملک مجاور ش روهم قاطی کردند وحق چندین نفر رو پایمال کردندچون پارتی ندارند حق شون پایمال شده تمام مالکین اطلاع دارند کسی پیگیری نمی کنه همه منتظر عدالتند کی عملی میشه؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس