کد خبر 1344520
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
استقلال سردمدار اجرای قانون است

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تأکید کرد، مدیرعامل این باشگاه در موضوع سرباز شدن سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند از موقعیت اجتماعی خود سوءاستفاده نکرده است.

به گزارش مشرق، محمد مومنی در واکنش به اظهارات روز گذشته یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس درباره مربی بدنساز استقلال و دو بازیکن سرباز آبی‌پوشان گفت: هر کسی در هر جایگاهی که مسئولیت دارد، اظهارنظر می‌کند. مردم تناقض در رفتار و کردارها را می‌بینند و قضاوت می‌کنند. ما نمی‌توانیم به دکتر بهزاد نوشادی بگوییم چرا صحبت کرده‌ای. او از تیمش دفاع کرده است. چطور دیگران در مورد ما قضاوت می‌کنند، ولی ما نباید این کار را بکنیم؟! ما گله‌مند نیستیم که دیگران صحبت می‌کنند، ولی حق بدهند که در برخی مسائل ما هم اظهارنظر کنیم. اشکالی ندارد نوشادی در حیطه کاری خودش صحبت کند. او مربی تیم است و به نوبه خودش در راستای موفقیت تیم گام برمی‌دارد.

وی افزود: احترام گل‌محمدی به‌عنوان سرمربی پرسپولیس واجب است، ولی لطفاً نگاه‌مان و صحبت‌های‌مان طوری نباشد که باعث تخریب شخصیت کسی شود. اینکه چه کسی باید به این اظهارنظرها گوش دهد و آن را حل کند، مهم است. نباید به نوشادی خرده بگیریم که چرا این صحبت‌ها را انجام داده است، همانطوری که پیشکسوتان اظهارنظر می‌کنند. نباید فقط از یک تیم دفاع کنیم و تیم دیگری را آنقدر بزنیم که تخریب شود. باید تحمل پذیرش مسائل را داشته باشیم و هر کسی حرفی زد با ملایمت و عطوفت پاسخش را بدهیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه فوتبال باید ادبیات فاخری داشته باشد، تأکید کرد: عذرخواهی می‌کنم این حرف را می‌زنم، ولی اگر من به‌عنوان یک فوتبالی دکترای تربیت بدنی دارم نباید طوری حرف بزنم که بگویند ادبیاتش خوب و مناسب نیست. خیلی بد است به ما فوتبالی‌ها بگویند ادبیات‌تان بد و سخیف است. فوتبال آنقدر بزرگ است که باید ادبیات فاخر بر آن حاکم باشد. من روز گذشته در مراسم کانون مربیان با گل‌محمدی صحبت کردم. نمی‌خواهم توهین شود ولی مهمتر از رقابت داخل زمین، حفظ احترام است. نباید طوری صحبت کنیم که بگویند ادبیات فوتبالی‌ها بد است.

مومنی در پاسخ به این سؤال که چقدر امیدوار به حل مشکل سربازی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند هستند، گفت: این موضوع «اوکی» می‌شود. تیر خیلی‌ها به سنگ خورد، چون فکر می‌کردند استقلال از نفوذش استفاده می‌کند تا این دو بازیکن را معاف کند، ولی گردن‌مان در قبال قانون از مو باریک‌تر است. همه دیدند که یزدانی و مرادمند در بازی با فجر سپاسی شیراز نبودند. بدون این دو بازیکن و وریا غفوری هم بردیم، چون بازیکنان به اعتمادبه‌نفس خوبی رسیده‌اند. با این وجود، پیگیر این مشکل هستیم، به شرطی که دیگران هم قانون را رعایت کنند. سردمدار اجرای قانون استقلال است. مصطفی آجورلو را متهم کردند که پیش این و آن می‌رود و نامه می‌گیرد، ولی ایشان ثابت کرد از موقعیت اجتماعی خودش در استقلال سوء استفاده نمی‌کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • کیسه هوچیگر IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    2 4
    منظورش سردمدار خوردن بیت المال و کارهای غیرقانونی هستش
    • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
      2 1
      بله مشخصه، مخصوصا امسال همه تیم‌ها اینو با گوشت پوست و خونشون اینو احساس کردن!
  • امید IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    2 0
    تمکین به قانون وظیفه هر کسیه!! منت گذاشتن نداره
  • IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    1 0
    زرشک منظورش دور زدن قانون
  • سعید IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    2 0
    مثل روس ها تجاوز به گل گهر هوادار تراکتور فجر شیراز.
  • سعید IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    0 0
    حتی برنامه ورزش و مردم شده حل مشکلات الاستقلال اما از مشکلات پرسپولیس قهرمان صحبتی نمی شود. وظیفه آزادیخواهان جهان است که با روسیه اشغالگر مبارزه کنند. ناتو که دروغگو بود. روسیه کثیف بدان دریای خزر و خلیج فارس برای ایران است. برو گمشو بیرون. نابود باد حزب توده روسی در ایران.
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    0 0
    جک قشنگی نبود!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس