کد خبر 1344302
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۶
پیام تسلیت حزب الله لبنان در پی درگذشت آیت الله صافی گلپایگانی

حزب الله لبنان شامگاه از خنثی‌سازی طرح خطرناک داعش علیه این کشور و مردم لبنان قدردانی کرد.

به گزارش مشرق، جنبش حزب الله لبنان شامگاه امروز پجشنبه از خنثی‌سازی یک طرح خطرناک متعلق به عناصر تروریستی داعش علیه این کشور و مردم لبنان به ویژه ساکنان ضاحیه جنوبی قدردانی کرد.

پایگاه خبری النشره گزارش داد، حزب الله لبنان از دستاورد مهم نیروهای امنیت داخلی و بخش اطلاعات این کشور در شکست طرح داعش قدردانی  و تأکید کرد، چند شبکه امنیتی نیز کشف شده است که برای رژیم صهیونیستی و جاسوسی از حزب الله و مواضع و عناصر قدرت آن کار می‌کردند.

بیشتر بخوانید:

ویژگی‌های دبیرکل پیشین حزب‌الله از زبان سیدحسن نصرالله

این جنبش لبنانی خاطر نشان کرد: «در ازای خطرات مختلفی که لبنان، ملت و قدرت داخلی آن را تهدید می‌کند، خواستار هوشیاری، آگاهی، تداوم تلاشهای شبانه‌روزی، افزایش سطح آمادگی، هماهنگی بین نهادهای ذیربط شد».

حزب الله در پایان تأکید کرد که نباید به دشمن اجازه داد که از هر گونه شکاف احتمالی در وضعیت اقتصادی و اجتماعی کنونی بهره‌بردای کند.

در همین ارتباط، «قاسم الاعرجی» مشاور امنیت ملی عراق اواخر بهمن ماه گذشته اعلام کرد که اطلاعات مفیدی درباره یک گروه تروریستی وابسته به داعش که عازم عراق بود، از طرف لبنانی دریافت کرده است.

 الاعرجی ضمن اشاره به مفید واقع شدن اطلاعات واصله از لبنان و انهدام این گروه تروریستی، گفت: «حملاتی هوایی علیه گروه‌های تروریستی موجود در دیالی عراق داشتیم؛ و برخی از کشته‌شدگان در این حملات لبنانی بودند». پیش از این نیز، گروه رسانه‌ای-امنیتی ارتش عراق از شناسایی و انهدام کامل یک گروه تروریستی خبر داد که مرتکب جنایتی بزرگ شده بود.

این گروه اعلام کرده بود که نُه نفر از تروریست‌ها بر اثر سه حمله هوایی عراق به مقرشان در دیالی کشته شدند. یک منبع امنیتی عراقی به شبکه المیادین گفته بود که چند لبنانی در بین تروریست‌های کشته شده بوده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    0 0
    عالی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس