کد خبر 1344089
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷
مجلس نمایه

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: هیئت رئیسه مجلس پس از استماع دیدگاه‌های رئیس کمیسیون مشترک و نیز معاون قوانین مجلس، ایرادات این معاونت را به رأی‌گیری طرح فضای مجازی وارد دانست.

به گزارش مشرق بنا بر اعلام روابط عمومی مجلس شورای اسلامی، سید نظام‌الدین موسوی گفت: هیئت رئیسه مجلس پس از استماع دیدگاه‌های رئیس کمیسیون مشترک و نیز معاون قوانین مجلس، ایرادات این معاونت را به رأی گیری طرح فضای مجازی وارد دانست.

بیشتر بخوانید:

اسامی موافقان و مخالفان کلیات طرح صیانت در کمیسیون مشترک

با توجه به این که هم اکنون جلسات صحن علنی مجلس به صورت ۳ شیفته به بررسی لایحه بودجه اختصاص دارد هرگونه تصمیم گیری درباره ادامه بررسی طرح «نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی» به بعد از بررسی بودجه موکول می‌شود.


 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حاجی IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    0 0
    سلام به نظرم این طرح دنبال اهداف دیگری است و شفافیت در طرح صیانت دیده نمی شود. مگر در دولت احمدی نژاد و بعد در دولت روحانی مقرر بود اینترنت ملی را راه اندازی کنند خوب ان دولت ها انجام ندادند الان که دولت انقلابی سر کار است دولت طرح را اجرا و به اتمام برساند. دیگر نیازی به طرح جدید نیست در مجلس تصویب شود . پس لطفا به دولت انقلابی بگویید کار دولت های قبل را که دغدغه حضرت امام خامنه ای ، دلسوزان انقلاب اسلامی و امت حزب الله است را به اتمام برسانند . یا علی مدد.
  • مجید IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    0 0
    مشکلات مردم را دریابید نه حاشیه سازی کنید؟؟!!!
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    0 0
    مسئولین فضای مجازی کشور! شورای عالی فضای مجازی! مرکز ملی فضای مجازی! وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات! باید از برخورد مستکبران با اسم شهید سلیمانی متنبه شوید و کاری کنید که کلید فضای مجازی از دست مستکبران گرفته شود؛ تا دشمن نتواند هر جور دلش می خواهد یا هر جایی که دلش می خواهد رفتار کند..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس