مجلس به دنبال امنیت کسب و کارهای مجازی است، نه بستن اینترنت

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به فضاسازی‌های صورت گرفته علیه طرح اخیر مجلس گفت: ما به دنبال امنیت مردم و کسب و کارهای آنها در فضای مجازی هستیم نه بستن اینترنت.

به گزارش مشرق، ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز عصر مجلس و در جریان بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱، با ارائه اخطار قانون اساسی اظهار داشت: از دیروز و بعد از تصویب کلیات طرح «نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی» در کمیسیون مشترک، فضاسازی سنگینی علیه مجلس و کمیسیون شکل گرفته و مجلس متهم به ایجاد محدودیت در فضای مجازی می‌شود.

وی افزود: به مردم اطمینان می‌دهیم که مجلس و کمیسیون مشترک به دنبال محدودیت آزادی‌های ‌آنان و کاهش دسترسی به اینترنت نیستند و این طرح نیز به دنبال انسداد و بستن کسب و کارهای اینترنتی نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: ما به دنبال امنیت مردم در فضای مجازی و اطمینان برای برای کسب و کارهای‌شان در این فضا هستیم؛ ما طرفدار اینترنت امن و پرسرعت هستیم و کمیسیون نیز آماده شنیدن نظرات کارشناسان در بررسی جزئیات طرح است.

رضایی همچنین با اشاره به وضعیت فعلی اینترنت گفت: از وزیر ارتباطات می‌خواهیم راجع‌به افت کیفیت اینترنت در هفته‌های اخیر تدبیر و چاره‌اندیشی کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس