مشاجره رایان رینولدز با نسخه کم‌سن خود در کلیپ فیلم The Adam Project

شبکه‌ی نتفلیکس ویدیوی جدیدی از فیلم علمی-تخیلی The Adam Project پخش کرد که رایان رینولدز را مشغول جروبحث بی‌مورد با نسخه‌ی ۱۲ساله‌ی خود نشان می‌دهد.

به گزارش مشرق،  شبکه‌ آنلاین نتفلیکس یک ویدیو ۴ دقیقه‌ای از فیلم علمی-تخیلی اکشن-ماجراجویی The Adam Project (پروژه‌ی ادم) با نقش‌آفرینی رایان رینولدز و واکر اسکوبل پخش کرده است. این فیلم به کارگردانی شاون لوی در تاریخ ۱۱ مارس (۲۰ اسفند) از شبکه‌ی نتفلیکس به نمایش درمی‌آید. ویدیو تازه فیلم The Adam Project ، نخستین دیدار آدام ۱۲ ساله و نسخه‌ی آینده‌ی او را به نمایش در می‌آورد که با شوخی‌های طعنه‌آمیز و نیش‌دار خود، کُفر یکدیگر را در می‌آورند.

شاون لوی، تهیه‌کننده‌ی سریال Stranger Things (چیزهای عجیب)، سکان هدایت فیلم The Adam Project را در دست داشت و فیلم‌نامه‌ی آن را جاناتان تروپر و دیوید الیسون به رشته‌ی تحریر درآوردند. در خلاصه‌داستان این فیلم می‌خوانیم: «خلبانی با سفر در زمان با نسخه‌ی جوان‌تر خود و پدر مرحومش همراه می‌شود تا با گذشته‌ی خود کنار بیاید و درعین‌حال آینده را نجات دهد». رایان رینولدز از شرکت ماکسیمم افورت و شاون لوی از شرکت ۲۱ لپس اینترتینمنت درکنار دیوید الیسون، دانا گلدبرگ و دان گرنجر از شرکت اسکای‌دنس به‌عنوان تهیه‌کنندگان پروژه فعالیت می‌کنند.

رایان رینولدز، بازیگر فیلم‌های Deadpool (ددپول) و فیلم Free Guy (مرد آزاد)، مارک رافلو، بازیگر فیلم Spotlight (افشاگر) و فیلم Avengers: Endgame (انتقام‌جویان: پایان بازی)، زوئی سالدانیا، بازیگر فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) و فیلم Avatar (آواتار)، جنیفر گارنر، بازیگر سریال Alias (آلیاس) و فیلم Thirteen Going on Thirty (رفتن از ۱۳ به ۳۰)، کاترین کینر، بازیگر فیلم Being John Malkovich (جان مالکوویچ بودن) و فیلم Capote (کاپوتی) و واکر اسکوبل، بازیگر تازه‌وارد فیلم Secret Headquarters (مقر مخفی) در فیلم The Adam Project نقش‌آفرینی می‌کنند.

منبع: زومجی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس