کد خبر 1343797
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۱
کیهان: اصلاح‌طلبان قمپز در کردند!

گفت: روزنامه سعودی الجزیره با اشاره به مذاکرات وین نوشته است «ایران، آمریکا را تحقیر می‌کند و آمریکا در مقابل ایران به التماس افتاده است».

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: روزنامه سعودی الجزیره با اشاره به مذاکرات وین نوشته است «ایران، آمریکا را تحقیر می‌کند و آمریکا در مقابل ایران به التماس افتاده است».

گفتم: این همان آمریکایی است که دلارهای سعودی را غارت می‌کند، آل‌سعود را به جنگ یمن می‌فرستد و اسلحه می‌فروشد، هزینه تروریست‌های تکفیری را با دلارهای سعودی تامین می‌کند و... تازه عربستان را تحقیر کرده و سران این کشور را به گاو شیرده تشبیه می‌کند و...

گفت: این روزنامه به طور تلویحی به پوچ بودن وعده‌های آمریکا نیز اشاره می‌کند!

گفتم: پادشاه پیری اعلام کرد هرکس طی ۵ سال به الاغ من حرف زدن یاد بدهد جایزه بزرگی دارد و نصف آن را هم اول کار می‌دهم و اگر نتواند گردنش را می‌زنم. ولی هیچ‌کس حاضر به این کار نبود. اما آدم قالتاقی پذیرفت و نصف جایزه را گرفت. پرسیدند چرا قبول کردی؟ بعد از ۵ سال گردنت را می‌زند! یارو گفت؛ بعد از ۵ سال یا پادشاه مرده یا خر سقط شده !

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    0 0
    آمریکا حتی اگر انواع تضمین‌ها را در سطح کنگره و سنا هم بدهد، هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نمی‌کند؛ مگر بعضی تحریم‌ها را که لغو آن به نفع خودش و به ضرر ما باشد. لذا هرگونه توافقی فقط برای محدودسازی صنعت هسته‌ای ما و فریب‌کاری مجدد است. بهترین راه این است که بدون هیچ‌گونه توافقی، مذاکرات را تا یک ضرب‌الاجل معین برای لغو تمام تحریم‌ها و راستی‌آزمایی آن تعلیق کنیم؛ چنانچه این سیاست قطعی تا آن زمان اجرا شد، به مذاکرات برگردیم و در غیر این‌صورت با اقتدار از برجام خارج شویم و بیش از این اقتصاد کشور را شرطی نکنیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس