انتقاد از تحمیل تکالیف سنگین بودجه‌ای به دولت/ تلفیق تذکر رهبری را اعمال می‌کند

عضو کمیسیون تلفیق گفت: کمیسیون تلفیق باید مصوبات خود را که باعث افزایش تکلیف برای دولت می‌شود و یا منابع مالی آن که در لایحه دولت دیده نشده، حذف کند.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام حسن نوروزی با اشاره به تذکر بودجه‌ای رهبر انقلاب به مجلس گفت: کمیسیون تلفیق نباید مصوبه‌ای داشته باشد که باعث افزایش سقف بودجه شود.

نماینده مردم بهارستان و رباط کریم در مجلس افزود: نمایندگان مطیع فرمان رهبری هستند و در موردی که ایشان فرموده اند و اصلاحات لازم در گزارش کمیسیون تلفیق از لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ اعمال خواهد شد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه اظهار داشت: برخی مصوبات کمیسیون تلفیق تکالیف سنگینی را بر بانک‌ها تحمیل کرده است که همین امر موجب اعتراض رییس کل بانک مرکزی شد. با توجه به نامه رهبر انقلاب این مصوبات باید اصلاح شود.

وی تصریح کرد: کمیسیون تلفیق باید مصوباتش را اصلاح کند، به ویژه مصوباتی که باعث تحمیل بارمالی به دولت می‌شود و سقف بودجه را افزایش می دهد باید اصلاح شود.

نوروزی خاطرنشان کرد: کمیسیون تلفیق در بررسی و تصویب بودجه باید به گونه‌ای عمل کند که موجب افزایش تورم و پایه پولی در جامعه نشود،   مصوبات مجلس باید موجب ایجاد آرامش اقتصادی در جامعه شود.

عضو  کمیسیون تلفیق افزود: کمیسیون تلفیق باید مصوبات خود را که باعث افزایش تکلیف برای دولت می‌شود  و یا منابع مالی آن که در لایحه دولت دیده نشده، حذف کند.

در جلسه علنی روز چهارشنبه ۴ اسفند نامه رهبر انقلاب به مجلس و تذکر بودجه‌ای ایشان به خانه ملت در مورد خودداری از تحمیل تسهیلات تکلیفی به بانکها قرائت شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس