الهیان : چرا در زمان بررسی بودجه علیه کمیسیون صیانت فضاسازی می شود؟

عضو کمیسیون ویژه بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی با انتقاد از حاشیه سازی ایجاد شده علیه مجلس گفت: چرا در زمانی که تمرکز مجلس معطوف به بودجه است فضاسازی علیه کمیسیون صیانت صورت می‌گیرد؟

به گزارش مشرق، زهره الهیان در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز بعد از ظهر مجلس بیان کرد: چرا یکی از همکاران مباحثی را علیه کمیسیون ویژه بررسی طرح صیانت مطرح می کند که واقعیت ندارد؟  اتهاماتی را به کمیسیون صیانت وارد کردند که باعث حاشیه سازی برای کل مجلس شده است. کمیسیون ویژه بررسی طرح صیانت بر اساس  اصل ۸۵ و با رای نمایندگان تشکیل شد و از همه کمیسیون های مجلس، نمایندگانی در آن حضور یافتند.

وی در ادامه اظهار کرد: حدود ۴۸ جلسه تخصصی برای بررسی این طرح برگزار شده و در این جلسات نمایندگان نیروی انتظامی، پلیس فتا، مرکز پژوهش ها، مرکز ملی فضای مجازی و بخش خصوصی و فعالان کسب و کارهای دیجیتال حضور یافتند و نظرات خود را ارائه کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: چرا مجلس را متهم به دیکتاتوری می کنید؟ همان طوری که نایب رئیس مجلس گفت رئیس مجلس حداقل در ده جلسه کمیسیون حضور یافته است. در جلسه امروز کمیسیون نیز فقط کلیات این طرح تصویب شد اما فضاسازی علیه مجلس در رسانه ها به راه افتاده است.

وی در ادامه تاکید کرد: تصویب کلیات طرح صیانت تازه آغاز کار است و در بررسی جزییات از نظرات نخبگان و فعالان فضای مجازی قطعا استفاده می شود. با تصویب کلیات این طرح در دستور کار کمیسیون قرار گرفت چرا در زمانی که تمرکز مجلس معطوف به معیشت و بودجه است این گونه فضاسازی علیه مجلس و کمیسیون صیانت صورت می گیرد؟

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • دانشی IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    2 0
    خب! بودجه را که سرنوشت یکسال کشور بهش گره خورده تصویب میکردید.. بعد سراغ بقیه طرحها میومدید.
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    0 7
    من امروز با چندین نفر از مخالفان طرح صیانت صحبت می کردم وجهه مشترک همه آنها این بود که هیچ کدام اصلا حتی یکبار هم این طرح را نخوانده بودند و همه تحت تاثیر جوسازی های دروغ بوقچی های فضای بی در و پیکر مجازی با این طرح مخالفت می کردند
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    0 0
    *روزی جنگ به وسیله:* توپ تانک بمب اسلحه موشک و آتش بود. *اما جنگ امروز به وسیله: ماهواره موبایل رایانه اینترنت و رسانه است. *روزی هدف از جنگ حمله به:* جان خاک ناموس آب و وطن بود *اما امروز حمله به:* اعتقاد مذهب باور و ارزش هاست. *روزی شیوه جنگ، سخت بود.* *اما امروز شیوه جنگ،نرم است.* اما دشمن همان دشمن است *و ما نیز همان نسل آزاده ایم.* *و ما اکنون در جبهه نبردیم.* *مبادا شکست بخوریم.* *خود را با تمام وجود آماده کنیم* *با اسلحه فضای مجازی و استفاده درست از آن و رسانه* *در جهت حفظ ارزش ها و عقاید* *با پیروی از دستورات خدا و رسول خدا (ص) و اهل بیت (ع)* *به اذن پروردگار همیشه پیروز خواهیم بود* *آگاه باشیم و بصیرت داشته باشیم*

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس