کد خبر 1343130
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۷
روسیه: قصد قطع روابط دیپلماتیک با اوکراین نداریم

بعد از اظهارات ظهر امروز رئیس جمهور اوکراین مبنی بر اینکه این کشور موضوع قطع روابط دیپلماتیک با روسیه را بررسی می کند، مقامات مسکو اعلام کردند روسیه تمایلی به قطع روابط دیپلماتیک خود با اوکراین ندارد.

به گزارش مشرق، مسکو اعلام کرد نمی خواهد روابط دیپلماتیک خود را با کی یف قطع کند. این خبر را آندری رودنکو، معاون وزیر امور خارجه روسیه، در واکنش به سخنان ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین درباره احتمال قطع روابط دیپلماتیک اظهار داشت. این دیپلمات روس گفت: ما به چنین تصمیمی فکر نمی کنیم، این انتخاب ما نیست.

امروز سه شنبه، ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین زلنسکی در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با رئیس جمهوری استونی در پایتخت اوکراین، گفت کی‌یف امکان قطع روابط دیپلماتیک با روسیه را بررسی می کند.

 بنا به گزارش ریانووستی، این امر در واکنش به جلسه دوشنبه شورای امنیت ملی روسیه بود که در آن موضوع به رسمیت شناختن به اصطلاح جمهوری دونباس مطرح شد. عصر همان روز، پوتین خطاب به شهروندان روسیه اظهار داشت که روسیه استقلال «جمهوری های دونتسک و لوهانسک» را به رسمیت می شناسد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    0 0
    همینجوری پیش بره روسیه از هر طرف به مرزهای ایرانم نزدیک میشه،کم کم ما هم باید بترسیم از این کشور،وقتی با کساییکه زمانی هموطنش بودن اینکارو میکنه وای به حال ما،اوکراین تا همین چن سال پیش کشوره دوست و برادر بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس