کد خبر 1343088
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
بررسی مشخصات گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ اس

در گزارش حاضر مشخصات و ویژگی‌های گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ اس مورد نقد و بررسی قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ اس از مطرح‌ترین گوشی‌های حال حاضر بازار است و در این جا ما قصد داریم مشخصات و طراحی این دستگاه را موشکافی کنیم.

گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۱ شیائومی، شامل مدل پایه ردمی نوت ۱۱، ردمی نوت ۱۱ پرو، ردمی نوت ۱۱ پرو 5G و ردمی نوت ۱۱ اس می‌شود. در این جا قصد داریم نظرات اولیه خود را در مورد جدیدترین مدل این سری، یعنی ردمی نوت ۱۱ اس به اشتراک بگذاریم.

پس از خرید این گوشی، می‌توان برخی از تجهیزات مفید را در جعبه خرده‌فروشی این گوشی مشاهده کرد. این تجهیزات شامل یک کاور شفاف، یک شارژر ۳۳ واتی و یک کابل USB-C می‌شود. در این جعبه مقداری بروشور که شامل اطلاعاتی کلی درباره دستگاه هستند، نیز دیده می‌شود.

مشخصات گوشی ردمی نوت ۱۱ اس +عکس


گوشی Redmi Note 11S در تصاویر رسمی مشابه Redmi Note 11 به نظر می‌رسید. اما زمانی که از نزدیک به دستگاه نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که در واقع یک لایه شیشه اضافی در بالای جزیره دوربین وجود دارد که باعث می‌شود بیش از پیش نمایان باشد. همچنین این لایه در هنگامی که دستگاه روی سطح صافی قرار دارد، باعث لرزش بیشتر دستگاه می‌شود.

دوربین‌های نسخه ردمی نوت ۱۱ اس تفاوت‌های چشمگیری با مدل پایه این دستگاه دارد. گوشی Redmi Note 11S دارای سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی f/1.9 است که در مقایسه با سنسور ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم F/1.8 که در مدل پایه Note 11 استفاده شده، در سطح بالاتری قرار می‌گیرد. برای دوربین سلفی پنل جلویی هم داستان از همین قرار است. به جای دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی F/2.4 در مدل پایه، یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی f/2.4 استفاده شده است.

مشخصات گوشی ردمی نوت ۱۱ اس +عکس

تفاوت اصلی دیگر نسخه Redmi Note 11S نسبت به دیگر گوشی‌های این سری، چیپست پیشرفته آن می‌باشد. این گوشی از یک پردازنده Helio G96 محصول شرکت Mediatek استفاده می‌کند. این پردازنده بر اساس فرآیند ۱۲ نانومتری ساخته شده است. در این پردازنده، CPU دارای دو کلاستر است. اولی دارای دو واحد Cortex-A76 با فرکانس ۲.۰۵ گیگاهرتز است، در حالی که دومی دارای شش واحد Cortex-A55 با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز می‌باشد.

رقابت این پردازنده با چیپست Snapdragon 680 به کار رفته در مدل پایه Redmi Note 11 با عملکرد CPU ۴+۴ جالب توجه خواهد بود.

گوشی Redmi Note 11S دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از شارژ ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. شرکت شیائومی در تبلیغات خود اعلام کرده است که این باتری می‌تواند در ظرف یک ساعت از صفر درصد شارژ به شارژ کامل برسد. این ادعا به نظر درست می‌آید، اما تا زمانی که دقیق بررسی منتشر نشود، مسلماً نمی‌توانیم مطمئن باشیم.

منبع:جی اس ام آرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس