کد خبر 1343071
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۳

به گزارش مشرق، با اقدام شب گذشته روسیه در به رسمیت‌شناختن استقلال دو جمهوری خودمختار در شرق اوکراین بحث‌ها در غرب پیرامون نحوه مقابله با اقدامات روسیه تشدید شده است. اروپا و آمریکا از اعمال بسته تحریمی جامعی که وعده آن را داده بودند سرباز زده‌اند و منتظر تحولات آتی هستند.

 تیموتی گارتون‌اش  استاد دانشگاه آکسفورد و نویسنده بریتانیایی معتقد است بسته تحریم‌ها باید هم‌اکنون اعمال شود. او نوشته است: «نیروهای روسیه به عنوان صلح‌بان به دونتسک و لوهانسک وارد شده‌اند. این یک تجاوز است. نیروهای روسی از مرز اوکراین عبور کرده‌اند. بنابراین بسته کامل تحریم‌ها باید همین حالا اعمال شود شامل توقف پروژه نورداستریم2.»

 فرانسیس فوکویاما نظریه‌پرداز آمریکایی نیز در توئیتی این نظر گارتون‌اش را تأئید کرده است.

توصیه فوکویاما به اعمال بسته تحریم‌ها علیه روسیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    0 0
    آره، اینجوری اروپا بیاد از شما گاز بخره!
  • زمضانعلی محمدیان IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    0 0
    بسم الله. تا اروپا مجبور شود نفت شیل را که ارزش فرآوری پیدا میکند را از آمریکا بخرد کارتل های نفتی از همه قشر کارمند دارن مطرب و هرزه و سیاس واندیشمندان در حوزه های مختلف و لباسهای مختلف و صدالبته رسانه ای .دستی دستی چین را قدرت برتر اقتصادی جهان میکنند چرا که نه؟ نیروی کار فراوان و ارزان که خودش بازار بزرگیه جامعه ای آرام و دور از اغتشاش بودایی دنیا گریز بوی گند آمریکا را هم نمیدهد و بازار هشت میلیاردی دنیا نسبت به آن آلرژی ندارد جمع و جور تر کم خطر ولی پرسود شیاطین ناس تا چند سال دیگه کاملا" اثاث کشی میکنند از آنطرف اقیانوس آرام به اینطرف اقیانوس آرام فقط باید بیخیال اسرائیل و غرب آسیا بشوند که میشوند طوعا"او کرها"
  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    2 2
    بسته ها اعمال شد. آقا پوتین تازه نتایج تهاجم وحشیانه اش رو به یک کشور مستقل درک میکنه
  • از شهرستان سراب IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    0 1
    جناب پوتین زیاد خوشحال نباش بزار یک ماه دیگه هوا گرم شد نیاز به گاز کم شد اونوقت واکنش واقعی غرب رو خواهی دید درسته از غرب هم متنفریم ولی اینجا مقصر اصلی روسیه و زیاده خواهیهای انهاست اوکراین از نظر سیاسی کشوری مستقل هست و میتونه عضو هر سازمانی بشه
  • GB ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    2 0
    فوکویامای بیچاره همه زندگیش رو دستمال دست گرفت و ...های امپریالیست ها رو برق انداخت، الان که رویای آمریکایی نابود شده فوکویاما هم رد داده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس