کد خبر 1342909
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳
پرسپولیس بزرگترین ضربه را اول فصل خورد/ کادر فنی چاره‌ای ندارد

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به روند نتایج سرخپوشان پایتخت در هفته های گذشته گفت: کادر فنی پرسپولیس چاره ای جز کنار آمدن با شرایط موجود ندارد.

جواد منافی مشرق، با اشاره به روند نتایج پرسپولیس که منجر به ماندن با استقلال تهران در کورس قهرمانی لیگ برتر فصل جاری شده است، گفت: قطعاً پرسپولیس بزرگترین ضربه را در ابتدای فصل با رفتن تأثیرگذارترین بازیکن خود احمد نورالهی خورد.

این بازیکن چپ پای دهه هفتاد پرسپولیس ادامه داد: او توانسته بود تمام ارکان فنی پرسپولیس را در زمین پیاده کند و رهبر واقعی برای تاکتیک‌های تیمش باشد. رفتن او به همراه کنعانی زادگان خیلی به ضرر پرسپولیس شد اما دنیای فوتبال همین است و نمی‌توان جلوی بازیکن یا مربی را برای هر انتقالی گرفت.

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس افزود: پرسپولیس از ابتدای فصل هم دچار کمبود مهاجم بود و ایرادش را نتوانست برطرف کند و حالا با مصدومیت عیسی آل کثیر هم مواجه است و چاره‌ای جز ادامه دادن با مهاجمان فعلی ندارد. بنابراین این تیم با وجود دارایی فعلی خود و با اعتماد به نفسی که از پنج قهرمانی متوالی کسب کرده است می‌تواند همچنان برای قهرمانی بجنگد و مبارزه کند.

بیشتر بخوانید:

بازیکن پرسپولیس زیر تیغ جراحی

وی راجع به رقابت تنگاتنگ دو تیم برای قهرمانی تاکید کرد: وقتی دو تیم پر طرفدار برای قهرمانی مبارزه می‌کنند بدون شک هواداران آنها با علاقه بیشتری پیگیری خواهند کرد. من فکر می‌کنم رقابت بین آنها هر هفته هیجان بیشتری پیدا می‌کند و تیمی که کمترین اشتباه را داشته و بیشترین استفاده را از فرصت‌های خود کند به روند موفقیت‌هایش هم ادامه می‌دهد.

منافی در خصوص دیدار پرسپولیس با گل گهر در سیرجان تاکید کرد: سطح فنی فوتبال در بین تیم‌های لیگ برتر ایران نزدیک به هم شده است. گل گهر هم بازیکنان خوب و مربیان با تجربه دارد اما پرسپولیس فرصتی برای از دست دادن امتیاز ندارد که حالا بخواهد احتیاط به خرج دهد.

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: امیدوار هستم در فصلی که تأثیر زیادی در دعوت از ملی پوشان به اردوهای تیم ملی ایران قبل از جام جهانی دارد کیفیت فنی بازیکنان هم رشد کند تا شاهد بروز استعدادهای بیشتر در فوتبال ایران از دل مسابقات لیگ برتر باشیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    1 0
    آقا اینها مثل نتایج بازی هایشان احتمالاً کدخدا را دیدند که با اطمینان دفاع وسط جذب نکردن ، حالا ببینیم یک مرد پیدا می شود که قانون را برای همه یکسان اجرا کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس