کد خبر 1342627
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
امیر حیدری

امیر حیدری از استقرار یگان‌های متحرک هجومی نزاجا با ادوات خاص در مناطق مرزی شرق و جنوب شرق کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، امیر «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در جریان بازدید از یگان‌های تیپ متحرک هجومی ۱۵۸ نیروی زمینی ارتش مستقر در مرزهای جنوب شرقی کشور در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: نیروی زمینی در راستای تقویت توان رزمی متناسب با تهدیدات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، تغییراتی را در ساختار خودش به وجود آورده است.

وی با اشاره به تغییرات صورت گرفته در نیروی زمینی گفت: امروز تمامی یگان‌های نیروی زمینی ارتش به‌صورت متحرک هجومی و واکنش سریع سازماندهی شده‌اند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: در ادبیات نظامی متحرک هجومی و واکنش سریع یعنی یگان‌هایی که ۱۰۰ درصد از قدرت تحرک و تهاجمی بالایی برخوردار هستند.

امیر حیدری در خصوص استقرار یگان‌های این نیرو در مناطق مرزی شرقی و جنوب شرقی کشور گفت: در منطقه حساس مرزی شرق کشور به‌صورت متمرکز، گردانی با ادوات خاص متعلق به یگان‌های متحرک هجومی و واکنش سریع حضور پیدا کرده است تا بتواند ان‌شاالله ضریب امنیت مرزهای کشورمان را روز به روز ارتقا دهد.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    2 0
    ان شاءالله
  • محمد IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    0 0
    ارتش باید نیروها را به مدت طولانی در منطقه سخت نگه ندارد وزودافراد را با نیروهای جدید جایگزین کند که همیشه توان نظامی آنها حفظ شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس