کد خبر 1342496
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
واژگونی خودرو

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از پرت شدن سواری ال نود داخل کانال آب مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی (ع) به علت ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه و مصدومیت سه سرنشین آن خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی همه خانی در خصوص این خبر گفت: در ساعت ۱۲:۰۰ ظهر دیروز درپی رصد دوربین‌های کنترل ترافیک از محدوده‌های معابر پایتخت مبنی بر یک فقره واژگونی و پرت شدن سواری ال نود در کانال آب مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی (ع) بعد از محدوده نجفی رستگار، بلافاصله گشت تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ به همراه نیروهای امدادی و اورژانس در محل حادثه حاضر شدند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که یک راننده دستگاه سواری ال نود به علت ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مقرره نتوانسته خودروی خود را کنترل نماید و پس از شکستن چندین گاردریل و عبور از محوطه خاکی این بزرگراه به داخل کانال آب افتاده و واژگون می‌شود.

او تصریح کرد: با حضور نیروهای آتش نشانی و اورژانس عملیات نجات نفس گیر برای نجات این نفرات آغاز شد و تیم‌های امدادی موفق شدند این راننده و ۳ سرنشین این خودرو را از آن وضعیت نجات داده و از آب خارج نمایند و زخمی‌ها را به بیمارستان انتقال دهند.

سرهنگ همه خانی در پایان از رانندگان خواست: در هنگام رانندگی باسرعت مطمئن حرکت و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف داشته و از حرکاتی که باعث شود توجه شما از رانندگی پرت شود، خودداری نمایند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس