کد خبر 1342358
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹
ارتباط بیل گیتس با ویروس‌های بیماری زا

هنگامی که ویروس کرونا در جهان پخش شد، کسی افکار عمومی دنیا را آن را در اندازه یک بیماری معمولی مانند سرما خوردگی می‌پنداشتند، اما فراتر از یک سرماخوردگی بود.

به گزارش مشرق، ویروس کرونا از چین به دیگر کشورهای پخش شد و ایالات متحده هم تلاش کرد تا این کشور را متهم ردیف اول تولید و انتشار ویروس کووید ۱۹ معرفی کند، اما خود چین اولین قربانی ویروس بود.

اکنون دو سال از زمان درگیری جهان با ویروس کرونا می‌گذرد و همچنان این مسئله در ابهام و شبهه است و منبع و منشأ ویروس مشخص نشده، اما آنچه که روشن است، فعالیت‌هایی است که برخی کشورها همچون آمریکا فعالیت‌های گسترده‌ای در ساخت سلاح‌های بیولوژیکی دارند و در سازمان نظامی خود واحدهای جنگ بیولوژیک تعبیه شده است.

بیشتر بخوانید:

۱۰ ثروتمند اول جهان در سال گذشته چقدر سود کردند؟

ایالات متحده آمریکا در تولید سلاح‌های نامتعارف سرآمد است و در زمینه تولید سلاح‌های میکروبی و بیولوژیکی سابقه زیادی دارد و حتی برخی از سلاح‌های تولید شده در ارتش امریکا در جنگ هایی، چون جنگ ویتنام، عراق و چند جنگ دیگر به کار گرفته شده و عوارض و تبعات آن همچنان گریبانگیر مردم کشورهایی است که هدف این سلاح‌ها قرار گرفته اند.

با پیشرفت‌های زیادی که در زمینه جنگ‌های بیولوژیک به وجود آمده، تولید ویروس‌های بیماری زا در دستور کار قرار گرفته که با کمترین هزینه می‌توان کشورها را درگیر کرد و به نتیجه رسید.

اکنون کشورهای زیادی در طول این دو سال درگیر بیماری کرونا و تبعات آن هستند و زیان زیادی را متحمل شده اند.
در این میان شاید کشورهایی که جنگ بیولوژیک را راه انداخته اند خود نیز درگیر شوند، اما برای سران رژیمی، چون ایالات متحده مرگ شهروندان خود نیز اهمیتی ندارد.

مهم آن است که در این گونه جنگ‌ها کشورهای هدف تحت تأثیر قرار بگیرند چرا که آن‌ها توان تحملشان کمتر است و باعث تضعیف اقتصاد چنین کشورهایی می‌شود که برای ایالات متحده مطلوب است.

پیش از آن که ویروس کرونا در جهان پخش شود، بیل گیتس مدیر عامل شرکت ماکروسافت که یکی از سرمایه داران بزرگ دنیا است و در اقتصاد جهانی نیز تأثیر گذار است، از فضای سیلیکون به فضای داروسازی گرایش پیدا کرد و پس از آن بود که اظهاراتی مشکوک را مطرح کرد.

هفت سال پیش «ب بیل گیتس» بنیانگذار «مایکروسافت» از فضای «سیلیکون» به وادی داروسازی مهاجرت کرد، جهان احساس کرد که اتفاقی ناخوشایند در حال وقوع خواهد بود؟

قطعاً بیل گیتس چیزی می‌دانست و از آن آگاه بود که علاوه بر فضای سیلیکون بع بخش داروسازی آن هم داروهای ویژه ورود کرده بود.

بیل گیتس یک سال پس از ورود به عرصه داروسازی در اظهاراتی از افزایش بی رویه جمعیت جهان ابراز نگرانی کرده بود و از طرح‌هایی برای کاهش جمعیت زمین به میزان یک سوم سخن گفته بود.

مالک ماکروسافت حتی پس از تولید واکسن صراحتاً گفت که نباید فرمول واکسن در دسترس دیگر کشورها قرار بگیرد و علاوه بر آن واکسن تولید شده نیز نباید توزیع گسترده عمومی شود.

هر آنچه که تاکنون در ماجرای کرونا پدیدار گشته، نشان از یک توطئه و سناریو برای جهان بوده است و نمی‌توان سخنان و مواضع مقامات آمریکایی و سرمایه داران بزرگی، چون بیل گیتس را نادیده گرفت و از کنار آن بی اهمیت گذشت.

اکنون نیز بیل گیتس که در اجلاس امنیتی مونیخ شرکت و سخنرانی کرده است، در سخنی عجیب و تأمل برانگیز گفته؛ یک بیماری همه‌گیر جدید خواهیم داشت!

مدیر عامل شرکت ماکروسافت در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ اظهار داشته؛ خود ویروس کرونا، به ویژه گونه‌ای به نام «اُمیکرون»، نوعی واکسن است و ایمنی در بدن مبتلایان ایجاد می‌کند و نسبت به ما و واکسن‌ها، مصونیت بهتری در جمعیت مردم جهان ایجاد کرده است.

اما «بیل گیتس» در ادامه سخنانش گفته که؛ ما یک بیماری همه‌گیر دیگر خواهیم داشت و دفعه بعد یک پاتوژن متفاوت خواهد بود.
رئیس و مالک ماکروسافت نه پزشک است و نه کارشناس مسائل بهداشتی، اما به گونه‌ای در باره ویروس و میکروب ئ عوامل بیماری زا سخن می‌گوید که سال‌ها است در این زمینه فعالیت داشته و یکی از پزشکان و ویروس شناسان سرشناس جهان است.

گیتس پیش بینی نمی‌کند بلکه خبر می‌دهد که پس از ویروس کرونا، یک ویروس جدید با محتویات و بیماری تازه پخش خواهد شد.

باید برای مقابله با پدیده تازه‌ای از ویروس که در قالب جنگ‌های بیولوژیک طراحی شده کشورهای آسیب پذیر از هم اکنون آماده باشند تا همچون ویروس کرونا غافلگیر نشوند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 17
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    15 0
    بهترین کار از بین بردن محل تولید این ویروسهاست انهم بهر نحو ممکن و بهر قیمت . چون قیمتش از این مرگ و میرها صدها هزار نفری کمتر خواهد بود
    • IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
      5 1
      این بیل گیتس، یک چیزی داره به نام ویندوز و آفیس ، که در تمام خانه ها و ادارات جهان نصب هستند و در حال جاسوسی است. حالا ویروس بیولوژیک را هم به اینها اضافه کنید
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    13 4
    انگار خبر از ورود یه سیستم عامل جدید در ماه‌های آینده را به بازار اعلام کرده. هنوز داره تجاری فکر میکنه. هنوز تفکر سیاسی را یاد نگرفته که چنان دروغ بگه که انگار داره خوده اصل اصل حقیقت را بیان می کنه. خخخخخ
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    16 4
    لعنت خدا بر همه سرمایه داران یادمه خون مردم را میمکند
  • 100 IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    27 0
    خداوند انشاالله دشمنان بشریت رو نابود و شرشان را به خودشان برگرداند
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    11 7
    بیل گیتس اگه بیل زن است بره باغچه خودشو بیل بزنه!!! درهمه چی دخالت میکنه!!! فضول بی تربیت!
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    10 5
    این مرتیکه چون پول داره فکرمیکنه باید درهمه امور دخالت کنه.بیسوادزپرتی
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    13 2
    بیل گیتس کاره ای نیست.پشت صحنه افراد دیگری هستند
  • مهدی IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    6 2
    یه سوال: به نظر شما به چه دلیل ایشون این طرح ها رو اعلام عمومی میکنه؟ اگه توطئه ای در کاره چرا میگه تا همه آماده باشن و خودش رو در معرض اتهام قرار میده؟
    • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
      8 1
      چون پس از هر همه گیری اولین شرکت دارویی هست که واکسن اون بیماری رو‌میده بیرون ،
  • تات IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    11 0
    خدایا خودت نقشه همه اهل کفر را نقش براب کن و نابود کن
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    1 12
    بیل گیتس نابغه است که خدمت او به بشریت شاید از کل دانشمندان خیلی از کشورها در طول تاریخ بیشتر بود. او تمام ثروتش را خرج خیریه ها و کمک به افریقا کرد و حتی اعلام کرد که چیری به فرزندان خود نمی دهد آنها باید خود دنبال تامین زندگی شان باشند.
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    4 1
    خوب معلومه خودش دست داره توی ساخت این ویروسها
  • NL ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    3 2
    اللهم العجل لولیک الفرج ___(فارغ از متن این خبر) لطفا برای ظهور امام زمان ع دعا کنیم.---العجل العجل العجل یا مولانا یا صاحب الزمان
  • NL ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    5 3
    مادرم ایران مادری دارد بنام زهرا س
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    4 1
    خدا لعنتشون کنه. اینا یه جونورایی هستن که نگو و نپرس
  • FR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    1 3
    یه مشت خزعبلات بیل گیتس نبود الان داشتید تیرکمون بازی میکردید
  • م س IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    0 0
    خداوند باعث پیامی این ویروس ها را که دربین مردم جهان پخش میکند لعنت کند امیدوارم اول دامن‌گیر خودشان شود
  • محمد IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    0 0
    به نظرم کار همین هاست ویروس کرونا یه جوری داره حرف میزنه بیشرف انگار مالک دنیاست خیلی دوست دارم نمیرم و تو قبر رفتن این یارو رو ببینم
  • ........ IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    0 0
    سلام ازاین فراماسونهای شیطان پرست هرچی بگی سرمیزنه .ازملکه انگلیس تاریس جمهورآمریکا وبقیه ....همه دستشون تویه کاسه س هدفشونم نابودی بشریته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس