کد خبر 1342280
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰
توضیح امام جمعه شهریار در خصوص حواشی یک خطبه/ مقصودم به شهرداری شهریار نبود - کراپ‌شده

امام جمعه شهریار گفت: مطلب بیان‌شده در ادامه مبحث حمایت از نخبگان و قهرمانان بود و به هیچ‌وجه منظورم نسبت به پرسنل شهرداری شهریار یا حال حاضر نبود.

به گزارش مشرق، به دنبال بیان مطالبی از سوی امام جمعه شهریار در خطبه‌های نماز جمعه در خصوص وضعیت منابع انسانی در شهرداری‌ها و نحوه به کارگیری نیرو در کنار وجود جوانان نخبه و مستعد، حواشی در سطح شهرستان ایجاد شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی نوری امام جمعه شهریار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار کرد: موضوع مطرح شده در خطبه نماز جمعه هفته گذشته از سوی بنده پیرو مباحث مطرح‌شده رهبری معظم انقلاب در خصوص حمایت از نخبگان و جوانان بود.

وی افزود: بنده در این خصوص مثالی زدم که در یکی از شهرهای اطراف یک قهرمان ملی ورزشی وجود داشت که پیگیر شغل بود که در نهایت گفته بودند در یکی از روستاها مشغول به جمع‌آوری زباله شود که قطعا شان این قهرمان ملی نبود.

امام جمعه شهریار بیان‌کرد: در نهایت با توجه به این برخوردها و مباحث موجود، این قهرمان سال گذشته در جریان یک مسابقه ملی به یکی از کشورهای اروپایی پناهنده شد.

حسینی‌نوری در توضیح مطلب بیان‌شده در خصوص نیروهای شهرداری گفت: در ادامه این مسئله مثالی زدم که در یک شهرداری که ۱۵۰۰ نیرو دارد که هزار نفر از آن‌ها هیچ گونه کارآیی و اثر مثبت ندارند و طرف صحبتم مشخصا به سمت شهرداری شهریار نبود.

وی ادامه داد: از طرفی گفتم که با وجود این مباحث، ما قهرمانان و نخبگان را تحویل نمیگیریم و اهمیت نمی‌دهیم و از طرفی با نیروهای مازاد بلااستفاده روبرو هستیم و به هیچ وجه منظور بنده مربوط به شهرداری شهریار یا الان نبود.

امام جمعه شهریار تصریح‌کرد: فرای از برداشت‌های متفاوت، حال اینکه چرا این صحبت‌ها به برخی برخورده و برآشفته شده‌اند باید پرسید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ح ر IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    0 1
    والله اگر این قهرمان از اول دنبال حرفه آموزی در یک امر فنی و نتیجتا در یک مکان فنی و امثال هم به کار مشغول می شد خیلی بهتر از این قهرمانی و سربارشدن در ادارات دولتی بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس