کرملین: تکرار «تاریخ حمله روسیه» ممکن است پایان بدی داشته باشد

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در برنامه "مسکو. کرملین. پوتین" در شبکه "روسیه ۱" گفت: تکرار روزانه اعلام "تاریخ حمله روسیه" به اوکراین می‌تواند مضر باشد.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، دمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در برنامه "مسکو. کرملین. پوتین" در شبکه "روسیه ۱" گفت: تکرار روزانه اعلام "تاریخ حمله روسیه" به اوکراین می‌تواند مضر باشد.

وی افزود: بله، می دانید، نظریه های مختلفی وجود دارد. و من برای مثال توجیهی را از حوزه تئوری توطئه شنیدم. اما بسیار منطقی، بی عیب و نقص ساخته شده بود. ببینید، اوکراینی وجود دارد که تمامیت ارضی خود را در نتیجه یک کودتای مسلحانه از دست داد. و اوکراین، در اسناد مفهومی که استفاده از زور در بازگرداندن سرزمین های از دست رفته مجاز می داند. در همین حال هم می بینیم که ناتو، آمریکا، بریتانیا هواپیماهای باری مملو از سلاح، مهمات و غیره را به صورت ممتد می فرستند.

پسکوف گفت: روسیه هرگز ابتدا به کسی حمله نکرده است و حتی نمی خواهد کلمه "جنگ" را به زبان بیاورد، زیرا از این همه درگیری جان سالم به در برده است.

وی در مصاحبه با برنامه "مسکو، کرملین، پوتین" تاکید کرد: یادآوری می کنیم که روسیه در طول تاریخ خود هرگز به کسی حمله نکرده است و روسیه که از این همه جنگ جان سالم به در برده است آخرین کشور اروپا است که حتی می خواهد کلمه "جنگ" را به زبان بیاورد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    1 1
    روسها به اوکراین حمله نمی کردند اگر اوکراینی ها تضمین می دادند از خاک این کشور جنگی آغاز نمی شود ولی مقامات اوکراین قبول نمی کنند طرح صلح با روسیه امضا کنند کار اوکراین تمام است
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    1 0
    پوتین بارها گفته ورود اولین نظامی ناتو به اوکراین بمعنای اعلام جنگ به روسیه خواهد بود و احتمال جنگ دور از عقل نیست چون حرف پوتین هم منظقی وهم عقلانی است همان حرفی که ایران به عراق گفته بود اگر داعش به 40 کیلومتری مرز ایران نزدیک شود ایران به عراق حمله خواهد الان ان داستان تکرار می شود چیز عجیبی رخ داده ؟!!!
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    1 0
    روسیه براحتی می تواند با سرنگونی دولت و نابودی ارتش اوکراین در صورت عدم تمکین ارتش اوکراین جنگ داخلی سوریه را در اوکراین تکرار کند
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    1 0
    خارکف پایتخت اوکراین یا اوکراین شرقی باید بشود و این کشور به فدراسیون تبدیل گردد
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    1 0
    تنها راهکار برای روسها 1- تصرف کیف 2- در صورت ناتوانی گزینه 1 جدایی کامل بخش شرقی اوکراین از بخش غربی اوکراین است نه جدایی دونباس اینطوری باقی روسها در داخل خاک اوکراین در اقلیت واقع می شوند اما اگر منطقه دونباس هم در خاک اوکراین باقی بماند روسها در این کشور حایز اکثریت جمعیت می شوند استقلال دونباس سم مهملکی برای روسیه است و هرکس این پیشنهاد را می دهد علیه منافع روسیه دارد نظر می دهد روسیه باید شورشیان را در گام اول از کاخ ریاست جمهوری کیف بیرون باید بیندازد و در مرحله بعد دولت موقت در این کشور اعلام نماید بعد برگزاری انتخابات سالم از این کشور خارج شود
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    1 0
    بیست درصد قومیت اوکراین روس هستند و علاوه براین 45 درصد به زبان روسی حرف می زنند پس ارتش روسیه لازم نیست در روی زمین با ارتش اوکراین بجنگد و کافی است فقط پشتیبانی هوایی انجام دهد
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    0 0
    روسیه هرگز به کسی حمله نکرده از اول همینطوری چاق وانقدی بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس