کد خبر 1340136
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴
پوتین اطلاعات نادرست درباره حمله روسیه به اوکراین را محکوم کرد - کراپ‌شده

سخنگوی کرملین اعلام کرد، رئیس‌جمهور روسیه ادعاها درباره حمله این کشور به اوکراین را «جوک» می‌داند.

به گزارش مشرق، شدت گرفتن ادعاها درباره حمله ادعایی روسیه به اوکراین واکنش «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین را به دنبال داشت و این مقام مسکو به رسانه‌ها درباره پاسخ طعنه‌آمیز رئیس‌جمهور روسیه اطلاع رسانی کرد.

با ادامه جنجال‌های رسانه‌های آمریکایی و غربی به همراه ادعاهای مقام‌های آمریکایی درباره «حمله قریب الوقوع روسیه به اوکراین»، سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد که رئیس‌جمهور روسیه این ادعاها و جنجال‌ها را رد کرده و آنها را «جوک» می‌داند.

دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور این کشور درباره جنجال‌های رسانه‌های غربی با موضوع «حمله» این کشور به روسیه مانند شوخی و جوک برخورد می‌کند.

پسکوف تصریح کرد: «او (ولادیمیر پوتین) گاهی اوقات حتی شوخی می‌کند و برای اطلاع یافتن از اینکه در رسانه‌ها درباره زمان دقیق آغاز جنگ (روسیه علیه اوکراین) چه چیزی منتشر شده است، شوخی می‌کند».

سخنگوی کرملین افزود، از نظر ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه غیرممکن است که بتوان این دیوانگی در بیان اطلاعات جنون آمیز (درباره بیان زمان دقیق حمله ادعایی روسیه به اوکراین) را درک کرد.

در هفته‌های اخیر ابتدا رسانه‌های آمریکایی و سپس مقام‌های ارشد این کشور با حجمی گسترده شروع به انتشار خبرهایی با موضوع حمله قریب الوقع روسیه به اوکراین کردند و رسانه‌هایی از قبیل «بلومبرگ»، «پالتیکو» و سپس شبکه«سی‌بی‌اس نیوز» به نقل از منابع اطلاعاتی زمان آغاز این حمله ادعایی را منتشر کردند.

ابتدا بلومبرگ بود که مدعی شد که جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا در گفت‌وگو با رهبران کشورهای غربی به آنها درباره حمله سه شنبه (امروز ۲۶ بهمن ماه) روسیه به اوکراین هشدار داد. سپس برخی دیگر از رسانه‌های آمریکایی هم با استناد به منابع اطلاعاتی همین خط خبری را در پیش گرفتند و مدعی شدند که قرار است حمله به اوکراین روز چهارشنبه (۲۷ بهمن ماه) انجام شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    6 4
    فقط خیال میکنید که ۱۳۰ هزار سرباز و بیست اسکادران جنگنده و ده هزار تانک فقط برای بازدید از مرزهای اوکراین اونجا رفتن!!
    • IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
      0 2
      روسیه هم خر، بازیچه غربیها بشود!؟ یه جنگی داخلی که تا میتونن به اوکراین امکانات برسونن تا روسیه غرق در بدهی و فلاکت بشه؟
    • IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
      3 2
      میشه اینطور خیال کرد؛ چون اعزام سیل نیرو و تجهیزات ارتش جمهوری اسلامی ایران به مرز جمهوری آذربایجان هم، منجر به وقوع جنگ نشد. این‌گونه اقدامات به منظور تحت فشار قرار دادن طرف مقابل است.
    • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
      2 0
      سهم ها و کشورها مجددا بین ابرقدرتها تقسیم شد و برگشتند به خانه شان، تا بوده همین بوده
    • حسین IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
      0 1
      به ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ منظورت همون مانور در مرز جمهوری اذربایجان که قرار بود ده روز برگزار بشه و نصفه روز بیشتر طول نکشید؟
  • IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    2 0
    اللهم العجل لولیک الفرج ___(فارغ از متن این خبر) لطفا در دلمون برای ظهور امام زمان ع دعا کنیم. اللهم العجل لولیک الفرج
  • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    1 0
    اللهم العجل لولیک الفرج ___(فارغ از متن این خبر) لطفا در دلمون برای ظهور امام زمان ع دعا کنیم. اللهم العجل لولیک الفرج
  • DE ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    3 2
    پوتین خیلی قشنگ تر برای صدر اعظم آلمان نشست تا برای رییس جمهور ایران .ببینید پوتین برا آلمانی ها اینجوری نشست برای ایرانی اونجوری. چجوری ؟ هویجوری چه هویجوری . خب هویجوری دیگه چرا گیر میدی قبول کن نشستنش فرق فوکوله..... بیچاره غربگداها و وطنفروشان و رفرمیستهای امریکایی. هر کدام به تنهایی به اندازه یک طویله خر هستند.
  • IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    1 0
    به نظرم بازم جواب واضح نداد آفرين
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    1 0
    سر وصدا وبوق استکبار برای نفوذ در اکراین و قرار دادن جنگ افزار های استکبار در اوکراین است. اقای پوتین هم خوب این حیله را درک کرده است. طبیعی است مانند هر وطن پرستی با دشمن متجاوز به هر قسمتی برخورد کند
  • کارشناس IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    0 2
    روسیه نمیتونه کاری بکنه
    • ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
      1 0
      سیاستمدار شماراست میگی توقضیه کریمه هم میگفتن روسیه نتونست کاری بکنه در گرجستان هم اما دیدیم که ناتو امریکا پاپس کشیدن وگرجستان اشغال شد سال 2014همناتو امریکا پاپس کشیدن کریمه مال روسیه شد امریکا به کشورهای فقیر ضربه میزن از روسیه عین سگ حساب میبره فردا اگر جنگی بشه معلوم میشه کی بازنده وبرنده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس