فضای تمرینی غیر استاندارد قهرمان ایرانی +عکس و فیلم

نونهال تنیس روی میز کشورمان که قهرمان جهان محسوب می‌شود، در فضایی غیر استاندارد مشغول تمرین و آماده سازی است.

به گزارش مشرق، کمیل نیک نژاد قهرمان تنیس روی میز جهان نونهالان جهان که چند ماه قبل توانست این عنوان را کسب کند، در شرایطی تمرین می‌کند که اصلا استاندارد نبوده و از حداقل امکانات نیز محروم است.

این بازیکن که یکی از استعدادهای تنیس روی میز کشور محسوب می‌شود، در یک راهرو که به زحمت قسمتی از پارکت شده است، تمرین می‌کند و برای مسابقات آماده می‌شود.

زمانی برادران عالمیان همین شرایط را داشتند و در پارکینگ منزل خود تمرین می‌کردند و حالا یک استعداد دیگر در راهرو مشغول تمرین است و شاید این یکنوع پیشرفت برای تنیس روی میز ایران محسوب شود.

فکری، مربی نیک نژاد می‌گوید: خدا را شکر با کمترین امکانات توانستیم از یک شهرستان کوچک و مکان نامناسب تمرین که در راهرو یک سالن است،‌ موفق شدیم یک کار خیلی بزرگ را در سطح جهان انجام دهیم که اصلا قابل مقایسه نیست.
ما حتی تمریناتی رو که باید برای مربیان ایتالیایی فدراسیون جهانی از کمیل فرستادیم در همین مکان بود، جایی که فقط در دو طرف میز که بازیکنان هستند را کفپوش زدیم و همه مکان را نتوانستم کفپوش کنیم.

 فضای تمرینی غیر استاندارد قهرمان ایرانی +عکس و فیلم

وی ادامه داد: بعد از اینکه کمیل بعنوان تنها نماینده ایران توانست به مسابقات هوپس (زیر۱۲ساله ها) برسد و در آنجا هم ۹ برد پیاپی آورد و قهرمان جهان شد، قرار شد فدراسیون چهار میز به ما کمک کنند که دو تا از آنها را در این هفته به ما برسانند تا او حداقل چند جلسه روی میز استاندارد تمرین کند و بعد از آن به مسابقات قطر اعزام شود.

دانلود

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس