رئیس جمهور صربستان: به‌دنبال روابط مستحکم سیاسی و راهبردی با تهران هستیم

رئیس جمهور صربستان خطاب به دکتر رئیسی گفت: بلگراد بدنبال ارتقای سطح مناسبات و همکاری‌های تجاری و بازرگانی و ایجاد روابط مستحکم سیاسی و راهبردی با تهران است.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی در پاسخ به تماس تلفنی الکساندر ووچیچ رییس‌جمهور صربستان گفت: جمهوری اسلامی ایران، مصمم است در راستای منافع دو ملت، بیش از پیش روابط سیاسی، تجاری و اقتصادی را با صربستان، توسعه و تحکیم بخشد.

رییس‌جمهور با بیان اینکه فرصت‌ها و ظرفیت‌های متنوع و گسترده‌ای که برای توسعه سطح همکاری‌های دو کشور وجود دارد، افزود: توسعه همکاری‌های مشترک به ویژه در حوزه اقتصادی و تجاری، منافع متقابلی برای دو کشور دارد که باید شناسایی و فعال شوند.

الکساندر ووچیچ رییس‌جمهور صربستان نیز در تماس تلفنی خود با تاکید بر اینکه دو کشور از زمینه‌های گسترده‌ای برای توسعه سطح روابط برخوردار هستند، گفت: بلگراد به دنبال ارتقای سطح مناسبات و همکاری‌های تجاری و بازرگانی و ایجاد روابط مستحکم سیاسی و راهبردی با تهران است.

رییس‌جمهور صربستان گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره مواضع مستقلی داشته است و بر این مبنا می‌توانیم در مسایل بین المللی همکاری‌های نزدیکی با یکدیگر داشته باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس