کد خبر 1341548
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
ترس لیگ برتر از طوفان یونیس

طوفان یونیس باعث شده تا بسیاری از مسابقات فوتبال در لیگ برتر لغو شود و حالا سوال اینجاست که آیا بازی امشب منچسترسیتی و تاتنهام لغو خواهد شد؟

به گزارش مشرق، از روز گذشته طوفان یونیس به تیتر بزرگ رسانه‌های انگلیسی بدل شده است. این طوفان باعث شده تا بسیاری از مسابقات فوتبال در این کشور لغو و به روزهای دیگر موکول شود.

شب گذشته دیدار بورنموث و ناتینگهام فارست در چمپیون‌شیپ لغو شد و حالا صحبت از این است که بازی حساس امروز منچسترسیتی و تاتنهام به روز دیگری موکول شود.

در لیگ برتر انگلیس، توصیه شد که خبرنگاران برای نشست خبری آنتونیو کونته به شمال لندن سفر نکنند و این مصاحبه به صورت اینترنتی برگزار شود.

ترس لیگ برتر از طوفان یونیس

سان انگلیس نوشت که باشگاه تاتنهام مجبور شده به جای پرواز با اتوبوس راهی شهر منچستر شود و همین موضوع شاید موجب لغو مسابقه شود.

از طرفی دیدارهای برنلی-برایتون و نیوکاسل-وستهام و همچنین اورتون-ساوتهمپتون نیز در آستانه لغو قرار دارد. تیم‌ها در حال حاضر از اتوبوس برای سفر استفاده خواهند کرد تا بیانیه رسمی از سوی اتحادیه فوتبال صادر شود.

هنوز لیگ برتر به این طوفان واکنش رسمی نشان نداده ولی برخی رسانه‌ها معتقدند که بازی امشب منچسترسیتی- تاتنهام و دیگر مسابقات احتمالا به زمانی دیگر موکول خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس