کد خبر 1341974
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
اعتراف کونته پس از پیروزی مقابل منچسترسیتی

سرمربی تاتنهام پس از شکست منچسترسیتی در یک مسابقه جذاب اعتراف کرد که این برد اعتماد به نفس خوبی به آنها خواهد بخشید.

به گزارش مشرق، شب گذشته در چارچوب رقابت‌های فوتبال انگلیس، تاتنهام مقابل منچسترسیتی به برتری ۳ بر ۲ رسید تا لیگ برتر دوباره به هیجان خود برای قهرمانی بازگردد.

آنتونیو کونته پس از شکست تیم گواردیولا گفت: یقینا بازی زیبا و دیدنی بود که ما از این نتیجه خیلی خوشحال هستیم. ما بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و روی یک برنامه جلو رفتیم. منچسترسیتی بیش از ۶۵ تا ۷۰ دقیقه مالکیت بازی را در اختیار داشت و ما به خاطر همین نیاز داشتیم که یک برنامه درست داشته باشیم.

سرمربی تاتنهام ادامه داد: ما برنامه داشتیم که در ابتدا دفاع کنیم و سپس برای حمله تلاش کنیم. شانس‌های خوبی هم ایجاد کردیم و گل‌های خوبی به ثمر رساندیم. مقابل تیمی شگفت انگیز به گل رسیدیم.

وی اظهار داشت: این برد به ما اعتماد به نفس بیشتری خواهد بخشید. اصلا ساده نبود که پس از ۳ شکست متوالی مقابل منچسترسیتی بازی کنیم و به برد دست یابیم ولی این نشان می‌دهد ما در حال پیشرفت هستیم.

کونته تصریح کرد: باید اعتراف کنم که از باخت متنفرم. واکنش ما به این ۳ باخت متوالی خیلی مهم بود. می‌دانیم لیگ برتر بسیار سخت است و در هر بازی ما باید برای برد تلاش کنیم. به این روند ادامه خواهیم داد و سخت تلاش خواهیم کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس