واکنش رئیس سازمان خصوصی‌سازی به دغدغه امام جمعه موقت تهران / درج نماد استقلال و پرسپولیس امروز در بورس

رئیس سازمان خصوصی سازی در پاسخ به دغدغه امام جمعه موقت تهران در مورد واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از ثبت نماد این دو باشگاه در سازمان بورس در روز شنبه ۳۰ بهمن خبر داد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد روز گذشته(جمعه) در خطبه نخست نمازجمعه تهران در خصوص فوتبال و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: دنیای فوتبال یک حوزه و نهاد چندوجهی است که شامل حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و... است و بالاترین سطح تاثیر در هویت دارد.

بیشتر بخوانید:

خطیب نماز جمعه تهران: کلیدی‌ترین اصل در مدیریت کشور آراستگی به تقواست

امام جمعه موقت تهران با اشاره به این که مدیریت این بخش مهم از ورزش نیازمند یک فرآیند نظام‌مند و اثربخش است که در مسیر ارتقای جایگاه این ورزش گام بردارد، افزود: سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باید به هواداران آن‌ها در کل کشور واگذار شود و محدودیت در خرید سهام ایجاد شود. برخی از باشگاه‌های بزرگ دنیا به صورت تعاونی اداره می‌شود. این اقدام راه را برای حضور و مشارکت مردم در عرصه ورزشی هموار و از آسیب‌های احتمالی جلوگیری می‌کند.

در این زمینه رئیس سازمان خصوصی سازی ضمن پاسخ به دغدغه امام جمعه موقت تهران در مورد واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از ثبت نماد این دو باشگاه در سازمان بورس در روز شنبه ۳۰ بهمن خبر داد و گفت: از دغدغه مندی امام جمعه محترم موقت تهران درخصوص واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس تشکر می کنم. آقای ابوترابی به درستی اشاره کرد که باید دقت کرد تا سهام این دو باشگاه دست افراد خاص نیفتد. ما هم از سه ماه قبل که فرآیند واگذاری سرخ آبی ها را مجددا کلید زدیم، یکی از نکات محوری که مد نظر قرار دادیم، این بود که فرآیند واگذاری حتما به نحوی اتفاق افتد که اولا عموم مردم و به ویژه هواداران در مالکیت و مدیریت این باشگاه ها دخالت و مشارکت داشته باشند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس