کد خبر 1341082
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
واکنش کنایه‌آمیز آذری به عزل رئیس فدراسیون فوتبال

مدیرعامل پیشین ذوب آهن و فولاد با انتشار یک پست اینستاگرامی به عزل عزیزی خادم واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، در حالی که یک روز از جلسه هیئت رییسه برای عزل شهاب الدین عزیزی خادم و انتخاب میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست فدراسیون می‌گذرد، همچنان واکنش ها به این اتفاق ادامه دارد و در تازه ترین اظهارنظر سعید آذری مدیرعامل سابق فولاد و ذوب آهن با انتشار شعر معروف رهی معیری و با زبانی کنایه آمیز به تصمیم اعضای هیئت رییسه واکنش نشان داده است.

آذری با طرح چند پرسش نوشته است: عزیزی خادم رفت. تاج رفت دادکان و کفاشیان هم رفتند. چه کسی می اید؟ سوال روز این است. با چه معیاری اعضای مجمع رییس انتخاب می‌کنند؟ آیا در اشتباهاتی که آنها را به رییس قبلی نسبت می‌دهند فقط او سهم دارد ؟ یا کسان دیگری نیز باید پاسخ‌گو باشند؟

آذری در پاسخ نوشته است: فرقی نمیکند. از کوزه همان برون تراود که در اوست. تا مجمع فدراسیون فوتبال با بی دقتی و بدون استراتژی و مطالعه تصمیم بگیرد همین است و بس. امیدوارم حد اقل این بار سرمان به سنگ اندیشه خورده باشد و تخصص و برنامه را انتخاب کنیم. ما همه در بلوای امروز فوتبال شریک هستیم.

او در پایان با اشاره به مجمع اردیبهشت ماه نوشته است: آزمونی دیگر و انتخابی دیگر. امید است بار دیگر احساس و مصلحت اندیشی جایش را به تدبیر و تخصص ندهد. آمین

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    6 1
    نتیجه گیری عرفی و اخلاقی و فنی و استراتژیک .... آقای آذری را انتخاب کنید که هم تخصص و برنامه است و هم تدبیر و ...... ! باور نمیکنید از خودِ آذری بپرسید !
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    4 0
    "او در پایان با اشاره به مجمع اردیبهشت ماه نوشته است: آزمونی دیگر و انتخابی دیگر. امید است بار دیگر احساس و مصلحت اندیشی جایش را به تدبیر و تخصص ندهد. آمین" سلام، مهندس آذری بزرگوار هم جوگیر شده و مطلب را برعکس نوشته. باید امیدوار بود که بار دیگه تدبیر و تخصص جاشو به احساس و مصلحت اندیشی نده.
    • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
      3 0
      واقعآ کسی که با رشته تخصصی وزنه برداری سالها در حوزه فوتبال سیطره زده و با کلی ادعا و نظرات مشعشع گوی سبقت را از همه پیشکسوتان و صاحبنظران فوتبال ربوده تخصص و تدبیر ریاست فدراسیون فوتبال را ندارد ؟!!
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    1 0
    یارو فک کرده مدیریت و ریاست ارث پدریشه. مدیری که اینقدر برای ماندن بر صندلی ریاست تقلا می کنه همان بهتر که عزل بشود. مدیر سالم خدا را شکر می کنه که این مسئولیت سنگین از روی دوشش برداشته شده.
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    1 0
    اللهم العجل لولیک الفرج ___(فارغ از متن این خبر) لطفا برای ظهور امام زمان ع دعا کنیم.
  • مهدی IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    0 0
    عزیزی خادم تنها ریسی فدراسیونی بود که تیم ملی رو بدون دغدغه و مثل آب خوردن برد جام جهانی این اعضا بخاطر اینکه دیده شوند او رو برکنار کردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس