کد خبر 1341031
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
۸.۲ میلیارد ریال کالا قاچاق از خودروهای شوتی در استان بوشهر کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف ۲ دستگاه خودرو سواری شوتی حامل کالا قاچاق در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: با توقیف این خودروهای شوتی بیش از ۸.۲ میلیارد ریال کالا قاچاق کشف شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ سهام صالحی اظهار داشت: مأموران انتظامی در تمام محورها و مکان‌های مختلف با اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی با قاچاق کالا برخورد قاطع می‌کنند.

وی با بیان اینکه یکی از روش‌های انتقال کالا قاچاق به مکان‌های دیگر را استفاده از خودروهای سواری با بی‌توجهی به قانون و مقررات رانندگی دانست و بیان کرد: خودروهای شوتی مشکلاتی در محورهای مواصلاتی ایجاد می‌کنند که توقیف این وسائل نقلیه از مأموریت‌های پلیس است.

جانشین رئیس پلیس استان بوشهر افزایش تصادف در جاده‌ها را از دیگر آثار خودروهای شوتی دانست و تصریح کرد: با توجه به حمل قاچاق توسط خودروهای شوتی و وقوع چندین فقره تصادف و نارضایتی شهروندان در این زمینه کنترل محورهای مواصلاتی و توقیف خودروهای شوتی در دستور کار قرار گرفت.

صالحی از توقیف ۲ دستگاه خودرو شوتی در محور مواصلاتی دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: مأمورین انتظامی شهرستان دشتستان ۲ دستگاه خودرو سواری حامل کالای قاچاق را شناسایی و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه توقیف کردند.

وی با اشاره به کشف انواع کالاهای قاچاق از این خودروهای سواری اضافه کرد: خودروهای توقیف شده حامل کالای قاچاق از نوع بادام هندی، لوازم جانبی موبایل، تجهیزات الکترونیکی، مخابراتی و رایانه‌ای بودند که ارزش کالای مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۸.۲ میلیارد ریال برآورد شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است بر ادامه برخورد قاطع قانونی با خودروهای شوتی تأکید کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس