کد خبر 1320261
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳
لودر قاچاق در لرستان متوقف شد

فرمانده انتظامی لرستان گفت: با هوشیاری مأموران پلیس رومشکان یک دستگاه لودر قاچاق به ارزش ۶۰ میلیارد ریال در محورهای مواصلاتی این شهرستان شناسایی و متوقف شد.

به گزارش مشرق، سردار یحیی الهی امروز دهم دی‌ماه، اظهار کرد: مأموران انتظامی رومشکان در راستای مقابله با ورود کالای ترانزیتی و قاچاق، در محورهای مواصلاتی این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری تریلی کشنده حامل یک دستگاه لودر را متوقف کردند.

وی تصریح کرد: در بررسی مدارک ارائه شده از سوی راننده تریلی مشخص شد، محموله فاقد مدارک قانونی است که تریلی و لودر مربوطه به پارکینگ انتقال شدند.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شده است، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۶۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار الهی با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا به شهروندان توصیه کرد که در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه توسط قاچاقچیان، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
    0 0
    لودر قاچاق؟این ماشین میتونه کلی خدمت به جامعه بکنه جهت پیشرفت و آبادانی راهسازی و... باید دست کسی رو که تجهیزات به کشور وارد کرده بوسید نه مثل مسئولان ما که کود انسانی و بنجلیجات وارد میکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس