نویدکیا: بازی سختی مقابل هوادار داریم/ فاصله 9 امتیاز با استقلال زیاد و جبرانش سخت است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: واقعیت این که فاصله ۹ امتیاز با استقلال زیاد است و جبران آن سخت. اما بالاخره آدم با امید زنده است.

به گزارش مشرق، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از بازی با هوادار تهران اظهار داشت: بازی فوق العاده سختی است،هوادار نشان داده تیم با کیفیتی است.به خصوص مقابل تیم های بالای جدول خوب بازی می کند. در اواخر نیم فصل اول بازی های مان رو از دست دادیم هم در لیگ و هم حذفی اما هفته قبل بازی خوبی انجام دادیم.

وی افزود: هوادار فوتبال با کیفیتی را نشان می‌دهد. هفته گذشته ما بازی خوبی انجام دادیم. شرایط تیم ما در اواخر نیم‌فصل خوب نبود اما از هفته گذشته که خوب بازی کردیم خودمان را خوب آماده کرده‌ایم. بارها گفته‌ام هرچقدر بازی‌ها رو به آخر برود مسابقات سخت‌تر خواهد شد. برای امتیاز گرفتن باید برنامه‌ریزی بهتری انجام بدهیم و تلاش بیشتری کنیم هم کادر فنی و هم بازیکنان؛ تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و هواداران را خوشحال کنیم. 

نویدکیا در مورد اینکه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا چه هدفی دارید و همچنین به دنبال گرفتن میزبانی در این رقابت‌ها هم هستید یا نه، عنوان کرد:‌ در مورد لیگ قهرمانان آسیا باید بگویم همه تیم‌ها دل‌شان می خواهد که از گروه‌ها صعود کنند ما همین‌طور می‌خواهیم از گروه‌مان صعود کنیم و بعد از آن ادامه مسابقات برای لیگ بعدی می‌ماند که در آن مورد تصمیم‌گیری خواهیم کرد اولویت اصلی صعود است. در مورد میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا آقای ساکت با فدراسیون صحبت کرده بود و گفته بود تا جایی که بتوانیم می‌توانیم این کار را انجام بدهیم.

وی افزود: حتی شرایطی فراهم کرده‌ایم که بتوانیم میزبانی دو گروه را در اصفهان برگزار کنیم اما تا جایی که من می‌دانم AFC تصمیم گرفته هر پنج گروه مسابقات را در یک کشور برگزار شود و امکانات خاصی در هر کشور وجود داشته باشد.هر تیم باید دو زمین تمرین داشته باشند داوران هر گروه باید یک زمین تمرین داشته باشند و هر ورزشگاه باید چهار رختکن مجزا داشته باشد ولی تا جایی که من در جریان هستیم می‌توانیم برای میزبانی یک یا دو گروه برنامه‌ریزی کنیم. حالا اگر فدراسیون بخواهد کمک کند شاید شهرهای دیگر هم بتوانند این کار را انجام بدهند.  فکر می‌کنم برگزاری آن سخت است. اگر هم نه که میزبانی بین عربستان و امارات واگذار می‌شود.

وی در مورد اینکه بازی با تیم‌هایی مثل الهلال در عربستان بسیار سخت می‌شود، گفت: شرایط ما خیلی ایده‌آل نیست اما سپاهان و فولاد تا آنجایی که می‌توانند باید رقابت سختی انجام دهند و از اعتبار فوتبال کشورمان دفاع کنند. به قول شما شرایط سخت است آنها بازیکنان میلیون دلاری دارند در حالیکه یکی از باشگاه‌های ما به اندازه دستمزد یک بازیکن آنها نمی شود اما اینها  توجیه ندارد.  ما و فولاد باید تمام توان‌مان را انجام دهیم تا از گروه‌مان صعود کنیم. 

نویدکیا در مورد اینکه سرمربی هوادار باشگاه سپاهان یکی از سه باشگاه حرفه‌ای دانست و گفته سپاهان یک تیم قدرتمند است، اظهار داشت: در مورد هوادار صحبت کردم. این یک باشگاه نوپا است و باید خیلی به آنها احترام گذاشت. در ۳-۴ بازی اول‌شان شرایط خوبی نداشتند و مسابقات را با باخت شروع کردند اما خیلی خوب توانستند خودشان را برگردانند. به آقای عنایتی و همکاران‌شان باید خسته نباشید گفت چون خیلی سخت بود که تیم‌شان را از آن شرایط خارج کنند. واقعاً سخت است که تیم شما در شرایط باخت باشد و شما آن را بگردانید و امیدوارم بتوانند این باشگاه را روز به روز به یک باشگاهی که دوست دارند تبدیل کنند کار سختی است . صحبت کردن راحت است اما واقعیت این است ساختن یک باشگاه خوب زمان‌بر و سخت است. سال‌های سال باید برایش زحمت کشید و هزینه کرد و مهم‌تر اینکه باید این باشگاه را حفظ کنید. به نظرم هرچقدر ساختن خوب است حفظ کردن باشگاه مهم‌تر است و امیدوارم این باشگاه موفق باشد که حتماً همین‌طور هم خواهد شد.

وی در مورد اینکه سپاهان در ابتدای فصل یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بود اما اکنون ۹ امتیاز با استقلال صدرنشین فاصله دارد و تصور می‌کند بتواند این عقب‌ماندگی را جبران کند یا نه، گفت: واقعیت این است که سخت است. همیشه می‌گویم باید به فوتبال منطقی نگاه کرد نه احساسی و اینکه حرف‌های عامیانه زد و حرف‌های احساساتی که هواداران دوست دارند بشنوند گفت. نباید این مسائل را گفت. واقعیت این است که فاصله ۹ امتیاز زیاد است و جبران آن سخت است اما بالاخره آدم با امید زنده است و ما باید بازی به بازی سعی کنیم خوب نتیجه بگیریم و امیدوارم باشیم در روزهای آخر و بازی‌های مستقیمی که داریم به تیم‌های صدر جدول نزدیک‌ و نزدیک‌تر شویم. باز هم می‌گویم سخت است باید تلاش زیادی کنیم  هم کادر فنی و هم بازیکنان، که بتوانیم کم‌کم خودمان را به تیم‌های بالانشین نزدیک‌ کنیم و شاید اواخر فصل بتوانیم با هم رقابت کنیم و امیدوارم این اتفاق برای‌مان رخ دهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس