کد خبر 1340844
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
شریعتمداری: روحانیت طلایه‌دار «جهاد تبیین» است

مدیرمسئول روزنامه کیهان در همایش«جهاد تبیین» که با حضور اساتید سطوح عالی حوزه برگزار شد، گفت: روحانیت و از جمله بسیجیان، رسالت بسیار مهمی برعهده دارند چرا که طلایه دار عرصه جهاد تبیین به شمار می روند.

به گزارش مشرق، همایش «جهاد تبیین» با حضور اساتید سطوح عالی حوزه و با سخنرانی حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان، شب گذشته در مصلی قدس قم برگزار شد.

در ابتدای این همایش که به همت مرکز بسیج اساتید، نخبگان و مدیران حوزه علمیه قم برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن اکبری، با اشاره به نقش بسیار مهم و خطیر اساتید و مدیران بسیجی در حوزه‌های علمیه در راستای عمل به جهاد تبیین و بصیرت‌افزایی در سطح جامعه اظهار داشت: اساتید و نخبگان بسیجی حوزه علمیه همگی دلداده به ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی هستند و تبعیت از خط امام(ره) و رهبری و به خصوص عمل به فرمایشات حضرت آقا را تکلیف و وظیفه خویش می‌دانند.

وی افزود : حقیقت آن است که عموم اساتید بسیجی حوزه، خود اهل جهاد تبیین هستند و بیان حقایق و مقابله با هجمه‌های سنگین دشمنان و پاسخگویی به شبهات را رسالت خویش می‌دانند.

مسئول مرکز بسیج اساتید حوزه علمیه قم گفت: امروز در جنگ اندیشه و تفکر قرار داریم و لازمه دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی در این جنگ، اهتمام نسبت به جهاد تبیین است تا به یاری حق‌تعالی همچون گذشته، دشمن را در این عرصه بسیار مهم نیز ناکام بگذاریم.

حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان نیز در این همایش طی سخنانی؛   با اشاره به اهمیت و ضرورت پرداختن به مقوله «جهاد تبیین» افزود: چنانچه امروز کسی بتواند افکار عمومی را مدیریت کند می‌تواند رفتار عمومی را به سیطره خود درآورد و در جنگ نرم رسانه‌ای موفق باشد.

شریعتمداری خاطرنشان کرد: در وضعیتی که دشمنان با بهره‌گیری از رسانه‌های مختلف و اثرگذار، تخریب ایمان و باورهای مردم ما را نشانه رفته‌اند، ما باید با روشنگری و تبیین مناسب، به خنثی‌سازی اهداف و برنامه‌های دشمن کمک کنیم.

وی همچنین اظهار داشت: طبعاً در این راستا روحانیت و از جمله عزیزان بسیجی، رسالت بسیار مهمی برعهده دارند چرا که طلایه‌دار عرصه جهاد تبیین به شمار می‌روند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    0 0
    کونوا دعاة الناس بغیر السنتکم. مسئولین هم باید با رعایت قانون به سمت توسعه عدالت برند تا تبیین روحانییت مصداق صداقت باشه
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    1 0
    حسن چی؟؟
    • تک سوار DE ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
      0 0
      یک زمانی بود. ولی الان امثال رایفی پور بیشتر از امثال نقوی دارن تبیین می کنند. بهتره تعارف رو کنار بزاریم. سیستم تبیین باید به روز بشه.
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    0 0
    چقدر بدم از این حسن میاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس