کد خبر 1342634
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰

به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: چند نفر داشتند نماز می خواندند. یکی از آن میان، لابه لای نمازش، حرف هایی غیر از اذکار نماز گفت. دومی، رو به اولی کرد و گفت نمازت باطل شد! سومی رو به دومی کرد و گفت تو هم حرف زدی و نمازت باطل شد! چهارمی گفت خوبه که من حرف نزدم و نمازم باطل نشد!

این روزها برخی از میان ما، هم دعوت به حاشیه نساختن می کنند تا جهاد تبیین به حاشیه نیافتد و هم خود، حاشیه می سازند. دیگرانی از ما هم مشابه همان ها -یا به بهانه حاشیه طیف دیگر- حاشیه می سازند و به حواشی آمیخته با تخریب یکدیگر ضریب می دهند.

واقعا با ادامه دلخوری های گذشته، یا اولویت دادن به مسائل فرعی و مشغول کردن خود یا دیگران در درون جبهه انقلاب، جایی برای اقامه جهاد تبیینی واجب (دفاع از اصل انقلاب و تهاجم به دشمنِ در حال جنگ ترکیبی) باقی می ماند؟!

آیا جهاد، جبهه نمی خواهد؟ و جبهه بدون الفت، حسن ظن، همدلی و هم افزایی، و اصلی- فرعی کردن مسائل محقق می شود؟!

در این میان دم همه آنهایی گرم که هیجان ها یا دلخوری ها یا مسائل فرعی (یا حتی مهمّ در برابر اهمّ) را اولویت نمی دهند؛ درباره روشنگری و دفاع و تهاجم در مقابل جنگ ترکیبی دشمن، شب از روز نمی شناسند و گمنامانه و خالصانه، خدمت می کنند.

 تقدیم به روح شهید گمنام مهدی مطلبی که 24 خرداد 1394 در مسیر سفر به سنندج برای روشنگری و در سانحه تصادف خودرو، دعوت حق را لبیک گفت.

آیا جهاد، جبهه نمی خواهد؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    1 0
    فعلا که اصلاحطلبان ناهار و شام و زندگی مردم رو به روزگار جنگی بدل کردند. آقای رئیسی، لطفا از همه ایران از ناهار و شامشون بپرسید با این گندی که اصلاحطلبان به سفره ایرانیان عزیز زدن! واقعا مردم رو از فکر خرید ماشین و خونه به ناهار روزمره کشوندن... انقدر همه چی گرون کردن این اصلاحطلبا
  • IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    0 0
    ما مشکل معیشت داریم
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    0 0
    تو شهر ما یکی از کاسبان در حال نماز جماعت بوده حدود ۳۰ سال پیش از استان فارس زغال برایش آوردند پیداش نمیکرده یکی گفته حسن خان تو مسجده این بنده خدا داد زده تو نماز حسن خان زغال برات آوردم بیا عجله دارم اون هم گفته خالی کن برو سر نماز کناریش گفته نمازتو شکستی که بعدی گفته خاک تو سرتون هیچکس وسط نماز حرف میزنه حالا حکایت اینا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس