شروط هیئت هماهنگی شیعی برای رأی دادن به گزینه‌های ریاست جمهوری

یک عضو ائتلاف «فتح» عراق گفت: هیئت هماهنگی شیعی به گزینه‌ای برای تصدی پست ریاست جمهوری رأی خواهد داد که در مقایسه با دیگران، اهتمام بیشتری به حفاظت و حراست از حاکمیت ملی عراق داشته باشد.

به گزارش مشرق به نقل از الفرات نیوز، «محمد البلداوی» عضو ائتلاف «فتح» عراق امروز پنجشنبه شروط هیئت هماهنگی شیعی برای رأی دادن به نامزدهای تصدی پست ریاست جمهوری را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، این عضو ائتلاف فتح گفت: هیئت هماهنگی شیعی به گزینه‌ای برای تصدی پست ریاست جمهوری رأی خواهد داد که در مقایسه با دیگران، اهتمام بیشتری به حفاظت و حراست از حاکمیت ملی عراق داشته باشد.

این شخصیت عراقی همچنین گفت: یکی از شروط اصلی و اساسی هیئت هماهنگی شیعی برای رأی دادن به نامزدهای تصدی پست ریاست جمهوری، پایبندی آنها به سیاست‌هایی است که منافع ملت عراق را تأمین می‌کند.

گفتنی است، پیشتر یک منبع آگاه عراقی اعلام کرد که حزب دموکرات کردستان عراق، فاضل میرانی یکی از رهبران این حزب را برای سمت ریاست جمهوری عراق کاندید کرده است. این منبع افزود: پس از کنار رفتن زیباری، فاضل میرانی جایگزین وی برای منصب ریاست جمهوری عراق خواهد بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس