اولیانوف: زمان اتخاذ تصمیمات نهایی در مذاکرات وین است

نماینده روسیه در مذاکرات وین گفت: اکنون زمان اتخاذ تصمیمات نهایی در گفت وگوهای وین است.

به گزارش مشرق، میخائیل اولیانوف نماینده دائم روسیه نزد سازمان های بین المللی در وین در واکنش به توئیت شب گذشته علی باقری رئیس هیات مذاکره کننده ایران در وین درباره روند گفت وگوها برای رفع تحریم های ایران گفت که با او اتفاق نظر دارد.

اولیانوف در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: موافقم. اکنون زمان اتخاذ تصمیمات نهایی در گفت وگوهای وین درباره برجام است.

علی باقری شب گذشته در صفحه توئیتر خود درباره آخرین تحولات مذاکرات ایران و ١+٤ باحضور غیرمستقیم آمریکا برای رفع تحریم های کشورمان و بازگشت واشنگتن به برجام خاطر نشان کرد: پس از هفته‌ها مذاکرات فشرده، بیش از هر زمان به توافق نزدیک شده‌ایم اما تا وقتی درباره همه‌چیز توافق نشده باشد، درباره هیچ چیز توافق نشده است.

‌وی ادامه داد: واقع‌بینی، خودداری از زیاده‌خواهی و توجه به تجربه ۴ سال گذشته لازمه تحقق این هدف است.

باقری همچنین تاکید کرد: زمان تصمیم‌گیری طرف‌های مذاکراتی ما فرا رسیده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    0 0
    فشار اقتصادی را با تلاش درونی، تلاش داخلی و با خنثی کردن تحریمها و البتّه تلاش دیپلماسی -همان طور که مشغولند برادران خوب ما- [باید خنثی کرد]؛ برادران انقلابی ما در زمینه‌ی از بین بردن تحریمها و مجاب کردن طرف مقابل هم مشغول کارند که این هم خوب است، لکن کار عمده خنثی کردن تحریمها است از طریق ایجاد حرکت تولید داخلی و تحرّک اقتصادی داخلی. این دانش‌بنیان‌ها خیلی مهمّند و حقیقتاً این حرکت اقتصاد دانش‌بنیان و شرکتهای دانش‌بنیانی که تولید شده‌اند، حرکت مهمّی است؛ باید این را توسعه بدهند و گسترش بدهند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس