کد خبر 1340047
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
پخت و توزیع آش به نیت سلامتی رهبر انقلاب در دوراهک

همزمان با میلاد امیر المومنین (ع) به همت گروه جهادی شهید علی سلمانی پایگاه خواهران سمیه دوراهک هزار و ۵۰۰ پرس آش به نیت سلامتی پدر معنوی جوامع اسلامی پخت و توزیع شد.

به گزارش مشرق، امام جمعه دیر صبح سه‌شنبه در مراسم پخت آش به نیت سلامتی پدر معنوی جوامع اسلامی مقام معظم رهبری در شهر دوراهک، اظهار داشت: خانواده‌ها با تاسی به امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در مسیر سبک زندگی اسلامی قدم بردارند.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی با تقدیر از این اقدام ارزشمند جهادی در راستای سلامتی مقام معظم رهبری، بیان کرد: رهبر فرزانه انقلاب واقعاً پدر جامعه اسلامی نه تنها در ایران بلکه امت اسلامی هستند.

وی افزود: امیدواریم ایشان به عنوان ناخدای کشتی انقلاب در حوادث مختلف به ساحل نجات رسانده و برساند و این پرچم به دست امام زمان (عج) برساند.

امام جمعه دیر، امیرالمومنین (ع) را یک جهادگر به تمام معنا دانست که در عرصه‌های مختلف فعالیت داشت و ادامه داد: نیروهای جهادی ما بویژه خواهران و زنان هم با تاسی از ائمه معصومین در دوران انقلاب در کنار امور خانه داری حضور مستقیم در مبارزه با رژیم طاغوت داشتند و در دوران دفاع مقدس هم در جبهه و هم پشت جبهه در بحث تدارکات فعال بودند و اگر این نقش آفرینی مادران و همسران شهدا نبود ما در دفاع مقدس کم می‌آوردیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز نیز در همه عرصه‌ها بانوان در بحث دفاع از نظام، کارهای خیر، مواسات و کمک‌های مومنانه و مبارزه با بیماری منحوس کرونا حضور فعالی داشته و دارند و پایگاه‌های بسیج و حلقه‌های صالحین نیز ویژه در این زمینه اقدام کرده‌اند.

حسینی با تاکید بر هم افزایی در فعالیت‌ها، افزود: همه افرادی که در راستای تأکیدات رهبری در زمینه کارهای جهادی، جهاد تبیین و کار فرهنگی با هم همکاری و هم افزایی داشته باشند.

پخت ۱۵۰۰ پرس آش

فرمانده پایگاه بسیج سمیه دوراهک با تبریک میلاد امیرالمومنین (ع)، گفت: مقام معظم رهبری پدر معنوی همه ما است و در راستای سلامتی ایشان هزار و ۵۰۰ پرس آش پخت شده که بین مردم توزیع می‌شود.

زینب عالی پور افزود: با تلاش خواهران بسیجی بویژه نیروهای جهادی، این پایگاه در سال جاری به عنوان پایگاه اسوه استان انتخاب و به مرحله کشوری راه یافته است.

وی بیان کرد: پایگاه بسیج سمیه شهر دوراهک از ابتدای شیوع کرونا با راه اندازی کارگاه تولید ماسک، دستکش، دوخت لباس مخصوص کادر درمان و بیماران و توزیع بسته‌های معیشتی و پرداخت هزینه بیماران در کنار مردم بوده است.

عالی پور ابراز کرد: راه اندازی نانوایی مهدوی و صندوق خیریه از ابتکارات این پایگاه است و حتی تا سقف ۲۵ میلیون تومان هم از محل صندوق خیریه به افراد نیازمند تسهیلات پرداخت شده است.

فرمانده پایگاه بسیج سمیه دوراهک گفت: گروه جهادی شهید علی سلمانی این پایگاه به همت خواهران بسیجی در تمام امور بویژه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی فعال است و توانسته اقدامات اثربخشی در دوراهک انجام دهد.

یکی از خواهران فعال گروه جهادی شهید علی سلمانی گفت: یکی از اقدامات اثر گذار این گروه جهادی راه اندازی محله اسلامی است و حتی کرونا هم نتوانسته برنامه‌های ما را تعطیل کند.

سیده فاطمه موسوی افزود: همچنین با راه اندازی نانوایی مهدوی درآمد حاصل از آن صرف امور فرهنگی و برگزاری مراسم اعیاد و شهادت ائمه و امور خیریه و کمک به نیازمندان شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    1 0
    پروردگارا از عمر ما بکاه و بر عمر رهبر افزا امین
  • اشنا IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    1 0
    اخه‌‌فداش‌بشم‌‌صدسال‌به‌این‌سالها‌چشم‌حسودکورالهی‌که‌صدساله‌شوی‌ننه‌عمرنوح‌کنی‌‌‌بترکه‌چشم‌حسودالهی‌غمت‌نبینم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس