کد خبر 1339574
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸
سورپرایز لیگ بیست و یکم طلسم شد/ هشت هفته بدون برد

آلومینیوم اراک که در لیگ بیست و یکم شروع خوبی داشت، حالا هشت هفته اخیر خود را بدون پیروزی پشت سر گذاشته و فاصله‌اش با تیم‌های بالانشین زیاد شده است.

به گزارش مشرق، تیم‌های فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران روز گذشته به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان جواد نکونام با یک گل به برتری رسیدند.

این چهارمین تقابل ۲ تیم در تاریخ لیگ برتر بود که به اولین پیروزی تیم اهوازی منجر شد. در لیگ بیستم هر ۲ دیدار به تساوی بدون گل انجامید و در دیدار رفت لیگ بیست و یکم نیز آلومینیوم با نتیجه سه بر صفر از سد فولادی که هدایتش به عهده عبدالله ویسی بود گذشت اما در این مسابقه جواد نکونام طلسم گل نزدن و نبردن فولاد را شکست تا همه چیز بین این ۲ تیم بار دیگر به تعادل کشیده شود.

آلومینیوم که یکی از سورپرایزهای لیگ برتر در نیم فصل اول بود، هفته‌هاست نمایش خوبی در لیگ نداشته و نتوانسته به عملکرد خوب هفته‌های نخست ادامه دهد.

بیشتر بخوانید:

فولاد بدون نکونام آلومینیوم را خم کرد

شاگردان رسول خطیبی بعد از پیروزی مقابل فجرسپاسی در هفته نهم که با نتیجه یک بر صفر رقم خورد، دیگر در لیگ برتر به برتری دست پیدا نکرده و در مقابله با تیم‌های نساجی، گل‌گهر، صنعت نفت، استقلال، پیکان، سپاهان، پدیده و فولاد به ۶ تساوی و ۲ باخت قناعت کرده است.

آنها به عبارتی در ۹ هفته نخست پنج برد و چهار تساوی را به دست آوردند و در هشت هفته بعدی ۶ تساوی و ۲ باخت. نیمه اول لیگ تا به اینجا برای آنها ۱۹ امتیاز داشته و نیمه دوم پنج امتیاز.

باید دید آلومینیوم در ادامه راه چه نمایشی خواهد داشت. آنها دوست ندارند مانند نیم فصل دوم فصل قبل به یک باره رتبه‌های بالای جدول را رها کنند و به پایین جدول نزدیک شوند. فعلا آنها فاصله شان با رتبه چهارم به چهار امتیاز افزایش یافته و تا رده نهم فقط یک امتیاز فاصله دارند.

البته که نباید فراموش کنیم نماینده استان مرکزی در این مدت عملکرد خوبی در جام حذفی داشته و با شکست تیم قدرتمندی چون سپاهان به یک چهارم نهایی رسید.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس