کد خبر 1339547
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸
ذوالفقارنسب: ریاست کمیته فنی فدراسیون فوتبال پست تشریفاتی بود/ تهران هم باشم به جلسات‌شان نمی‌روم

بیژن ذوالفقارنسب گفت: تاکنون یک جلسه هم در جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال شرکت نکرده‌ام و اگر وقت هم داشته باشم به این کمیته نخواهم رفت.

به گزارش مشرق،‌ بیژن ذوالفقارنسب در تاریخ ۲۲ دی ماه و در اتفاقی عجیب در یک روز به‌عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و همزمان رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال منصوب شد. ذوالفقارنسب اما خیلی زود پس از این انتصاب‌ها از ریاست هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس استعفا کرد و حالا شنیده می‌شود از حضور در کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال نیز منصرف شده است.

ذوالفقارنسب در این باره گفت: تاکنون در هیچ کدام از جلسات کمیته فنی حضور نداشته‌ام. یا در تهران نبودم یا وقت نداشتم که به جلسه بروم.

وی در واکنش به این پرسش که آیا از حضور در کمیته فنی استعفا کرده است؟ گفت: استعفا تعریفی دارد. وقتی تا حالا به جلسه نرفته‌ام از چه سمتی استعفا کنم؟! تا حالا در تهران نبودم و به جلسه نرفتم، اما واقعیت این است اگر در تهران هم باشم باز هم به کمیته فنی نمی‌روم. کارهای دیگر در زندگی‌ام دارم. این پُست‌ها تشریفاتی است. عده‌ای در فدراسیون موظف هستند که در آنجا حاضر باشند، اما من موظف نیستم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس